• Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Kirjaudu
  • Suomi
  • Svenska
  • English
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Myyntityön koulutusohjelma
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Myyntityön koulutusohjelma
  • Näytä viite
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Yritysbloggaus myynnin tukena

Nuru, Veera (2016)

 
 
Tweet Tiedostoon pääsyä rajoitettu
 
Tiedostoon pääsyä rajoitettu
Avaa tiedosto
Nuru Veera.pdf (964.9Kt)
Lataukset: 


Nuru, Veera
Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
2016
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
http://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201601121234
Tiivistelmä
Tämä opinnäytetyö käsittelee yritysbloggausta myynnin tukena. Teoriassa on käytetty tee-moina yritysbloggausta, digitaalista markkinointia ja B2B-myyntiä. Opinnäytetyö on toteutet-tu omasta innostuksesta aiheeseen vuosina 2015 ja 2016 osana Haaga-Helian myyntityön koulutusohjelman koulutuslinjaa.

Opinnäytetyön tavoitteena on selventää lukijalle mitä yritysbloggaus on ja miten sitä voi-daan hyödyntää osana yrityksen b2b-myyntiä. Opinnäytetyön tuotoksena syntyy kolmivai-heinen ohjeistus aloittelevalle yritysbloggaajalle. Ohjeistus on opinnäytetyön liitteet – koh-dassa.

Yritysbloggaus on yrityksen edustajan tai edustajien kirjoittama blogi, jota julkaistaan niin, että se on julkisesti saatavilla ja sitä on mahdollista kommentoida. Yritysblogia voidaan käyt-tää yrityksen myynnissä monella eri tavalla hyödyksi. Yritysblogilla voidaan kasvattaa myy-jän ja yrityksen ammattimaista brändiä tai henkilökuvaa ja saada yrityksen myyntitunneliin ja myyntiprosessiin lisää liidejä, joista voidaan jalostaa kauppoja.

Yritysbloggauksen taustalla vaikuttaa suurelta osin digitaalinen markkinointi; sisältömarkki-nointi ja hakukonemarkkinointi. Sisältömarkkinointi on sisällöllä tapahtuvaa markkinointia, ja eroaa perinteisestä markkinoinnista huomionhakutavalla. Sisältömarkkinointi ansaitsee kohderyhmänsä huomion. Hakukonemarkkinoinnilla puolestaan varmistetaan blogin näky-vyys hakukoneissa.
Kokoelmat
  • Myyntityön koulutusohjelma
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Rekisteriseloste
 

 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Kirjaudu sisäänRekisteröidy
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Rekisteriseloste