Yrityksen markkinointiviestintä verkossa: Case yritys Porin Puuro ja Peti
Peiponen, Niina (2015)
Peiponen, Niina
Satakunnan ammattikorkeakoulu
2015
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201603042848
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201603042848
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön aiheena on käsitellä verkossa tapahtuvaa markkinointiviestintää keskittyen pienyrityksen näkökulmaan. Opinnäytetyö on toiminnallinen, ja sen tehtävänä oli luoda toimeksiantajalle Facebook – sivut ja uudistaa heidän jo olemassa olevat www-sivut. Opinnäytetyön tavoitteena on kehittää case-yrityksen, majatalo Porin Puuro ja Peti, markkinointiviestintää yrityksen kotisivujen ja Facebook – sivujen avulla. Tavoitteena on myös kertoa ja näyttää yrittäjälle millä tavoin heidän kannattaisi viestiä näiden markkinointikanavien kautta, miten pitää potentiaaliset asiakkaat kiinnostuneina ja miten ylläpitää näitä yllämainittuja kanavia. Teoriaosuus koostuu markkinoinnin ja markkinointiviestinnän käsitteistä, verkossa tapahtuvan markkinointiviestinnän eri muotojen määrittelystä keskittyen erityisesti kotisivuihin ja sosiaaliseen mediaan, sekä yrityksen www-sivujen suunnittelu- ja toteutusprosessista.