Prosessien kehittäminen ja asiakasoppaan laatiminen Potius Oy:lle
Kiviahde, Iida (2016)
Kiviahde, Iida
Metropolia Ammattikorkeakoulu
2016
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201604134266
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201604134266
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli laatia perusteellinen kuvaus Potiuksen toimintamallista sekä prosessien vaiheista ja rooleista painottaen asiakkaan tehtäviä, lisäksi pyrittiin tuottamaan toimiva asiakasopas yrityksen käyttöön.
Potius-rungon ostaja saa oppaan käyttöönsä tehtyään kaupat Potiuksen edustajan kanssa. Oppaan tarkoituksena on antaa hyvät perustiedot betonielementtirakentamisesta yleisesti sekä selventää asiakkaan roolia rakennusprojektin eri vaiheissa.
Oppalta toivotaan, että virheet työmaalla vähenevät. Samalla selvennetään, mitä työmaalla tapahtuu rakennusaikana kenenkin toimesta ja mitä eri vaiheissa täytyy ottaa huomioon.
Oppaan hyödyt näkyvät projektin sujuvuudessa, aikatauluttamisessa sekä toivottavasti myös loppukustannuksissa.
Potius-rungon ostaja saa oppaan käyttöönsä tehtyään kaupat Potiuksen edustajan kanssa. Oppaan tarkoituksena on antaa hyvät perustiedot betonielementtirakentamisesta yleisesti sekä selventää asiakkaan roolia rakennusprojektin eri vaiheissa.
Oppalta toivotaan, että virheet työmaalla vähenevät. Samalla selvennetään, mitä työmaalla tapahtuu rakennusaikana kenenkin toimesta ja mitä eri vaiheissa täytyy ottaa huomioon.
Oppaan hyödyt näkyvät projektin sujuvuudessa, aikatauluttamisessa sekä toivottavasti myös loppukustannuksissa.