Uusimmat viitteet

  • Perustamisprosessi 

    Korvenpää, Hanna (Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2018)
    Opinnäytetyön teoria käsitteli sekä tuotteistamista että palvelumuotoilua. Lisäksi teoria pyrki luomaan pohjaa ja ymmärrystä tehtävälle kehittämistyölle määrittämällä tärkeitä käsitteitä kuten palvelu ja palvelun laatu. ...
  • Sisäisen yrittäjyyden ja sisäisen motivaation vahvistaminen Pöyry Finland Oy:ssä 

    Hietanen, Emmi (Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2018)
    Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli vahvistaa sisäisen yrittäjyyden elementtejä kohdeorganisaationa toimivassa Pöyry Finland Oy:ssä. Sisäisellä yrittäjyydellä tarkoitetaan henkilöä, joka työskentelee olemassa olevassa ...
  • CRM-järjestelmän käytön lisääminen ja asiakastiedon parempi hyödyntäminen B2B-myyntiorganisaatiossa 

    Lamu, Johanna (Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2018)
    Tämän ylemmän ammattikorkeakoulun opinnäytetyön tavoitteena oli lisätä CRM -järjestelmän käyttöä Uudellamaalla sijaitsevassa B2B -myyntiorganisaatiossa ja parantaa järjestelmään viedyn asiakastiedon laatua. Tavoitteena oli ...
  • Toimintamallin kehittäminen työhyvinvointia tukevaan esimiestyöhön 

    Westerholm, Jenni (Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2018)
    Tämän kehittämistehtävän päämääränä oli luoda toimintamalli, joka tukisi esimiesten työhyvinvointia ja esimiehet voisivat näin ollen oman työhyvinvointinsa kautta vaikuttaa positiivisesti toimihenkilöiden työhyvinvointiin. ...
  • Perehdyttämismallin kehittäminen osana osaamisen johtamista 

    Grönlund, Lotta (Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2018)
    Tämä ylemmän ammattikorkeakoulun opinnäytetyönä toteutetun kehittämistehtävän kohdeorganisaationa oli uusiutuvaan energiaa keskittyvä yritys, jolla on omaa prosessiteollisuuden tuotantoa. Kehittämistehtävän tavoitteena oli ...
  • Kunnossapitorahan allokointi : Kohdentamisen tehostaminen 

    Mikkola, Teemu (Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2018)
    Kiinteistön korjausrakentamista ohjataan kiinteistön omistajan toimesta. Kiinteistön omistaminen liiketoimintanäkökulmasta edellyttää omistuksen arvon ja käytettävyyden säilyttämistä tai kasvattamista ja siten omistuksesta ...
  • Developing Quotation Process through Extension of ERP : Acquiring Quotation Module 

    Ranta, Kristina (Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2018)
    The objective of this Master’s thesis was to develop the quotation process for the spare parts sales team. The development is implemented through an extension of the Enterprise Resource Planning (ERP) System that means ...
  • Osallistavan muutosjohtamisen mallin luominen Posti Oy:n lähiesimiehille 

    Poikonen, Jarmo (Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2018)
    Posti Oy:n toimintaympäristö on muuttunut pääosin digitalisaation ansiosta viime vuosina ja muutos kiihtyy edelleen. Printtituotteita siirretään digitaaliseen muotoon jatkuvasti kiihtyvällä tahdilla. Tästä syystä Postin ...
  • Vaatimustenhallintaprosessin kehittäminen 

    Beric, Pia (Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2018)
    Tämän opinnäytetyön kehittämishankkeen tarkoituksena on laatia kansainvälisen toimeksiantajayrityksen kohdeorganisaatiolle tulevien raportointivaatimusten toiminnanohjauksen vaatimustenhallintaprosessi, jolla saavutetaan ...
  • Työntekijöiden motivaatio ja sitoutuminen : Telemarkkinointitiimi YT-neuvotteluiden jälkeen 

    Lavanti, Taija (Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2018)
    Tässä opinnäytetyössä kehittämistyön aiheena on telemarkkinointitiimin sitoutumisen ja motivaation ylläpitäminen ja parantaminen muutostilanteen jälkeen. Keinoksi vaikuttaa näihin tekijöihin ovat valikoituneet hyvä esimiestyö, ...
  • Yrityskulttuurimuutoksen hallinta 

    Hyvönen, Salme (Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2018)
    Tämä kehittämistehtävä tehtiin teknologiateollisuuden toimialaan kuuluvalle yritykselle, joka kuuluu suureen kansainväliseen konserniin. Kehittämistehtävän tavoitteena oli kehittää menetelmä kulttuurimuutoksen hallitsemi ...
  • Verkkokurssisuoritusten tukeminen : suorituksen johtamista operatiivisessa asiakaspalvelussa 

    Leino, Tony (Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2017)
    Kehittämistehtävän kohdeorganisaatio oli Finnair Ground Customer Service -yksikkö Helsinki Airport:ssa. Tärkeimmät tutkimustehtävän tavoitteet olivat vaikuttaa verkko-oppimistilanteiden sujuvuuteen vähentämällä teknisiä ...
  • Palvelusta itsepalveluun. Matkavarausprosessin kehittäminen ja matkojen itsevarausasteen nostaminen. 

    Latvala, Paula (Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2017)
    Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia ja kehittää Aalto-yliopiston Sähkötekniikan korkeakoulun (Aalto ELEC) matkavarausprosessia ja matkatiimin toimintaa. Työn tavoitteena oli ensisijaisesti lisätä itsepalveluna tehtyjen ...
  • Rahallisen palkitsemisen kehittäminen suomalaisessa perheyrityksessä 

    Pasanen, Isto (Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2017)
    Esimerkkiyrityksen yhdessä liiketoimintayksikössä otettiin käyttöön palkitsemisjärjestelmä vuoden 2016 alkupuolella. Opinnäytetyöni tavoitteena oli kehittää esimerkkiyrityksen palkitsemisjärjestelmää vuodelle 2017. Tutkimus ...
  • Asiakkaiden ostokäyttäytyminen : Case Lindex Oy 

    Hietala, Tanja (Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2017)
    Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää kohdeorganisaation toimintaa tutkimalla kohdeorganisaation asiakkaiden ostokäyttäytymistä ja syventää tietoutta asiakkaiden ostokäyttäytymisestä organisaatiossa. Tutkimuksessa tutkittiin ...

Näytä lisää