Veho Huoltopalveluiden toiminnan parantaminen
Kosama, Kalle (2016)
Kosama, Kalle
Metropolia Ammattikorkeakoulu
2016
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2016053110915
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2016053110915
Tiivistelmä
Tämän insinöörityön tavoitteena oli selvittää Veho Huoltopalveluiden toiminnan laatua sekä selvittää. kuinka parantaa sisäisesti korjaamoprosesseja sekä helpottaa työtä korjaamon ja huoltopalveluiden välillä. Insinöörityö toteutettiin laadullisena tutkimuksena.
Työssä selvitettiin korjaamon ja Huoltopalveluiden ongelmakohtia ajanvarauksessa, kom-munikoinnissa sekä varaosamyynnissä. Aluksi käydään läpi korjaamoprosessi ja keskity-tään ongelmakohtiin huoltopalveluiden näkökulmasta.
Vehon korjaamoilla työskenteleville työnjohtajille tehdyn kyselyn perusteella paikallistettiin ongelmakohtia Huoltopalveluiden ja työnjohdon välisessä työskentelyssä ja pyrittiin kehittä-mään ratkaisuja näille ja täten parantamaan asiakastyytyväisyyttä.
Työn tuloksena syntyi huoltopalveluiden tarkastuslista Vehon sisäiseen käyttöön.
Työssä selvitettiin korjaamon ja Huoltopalveluiden ongelmakohtia ajanvarauksessa, kom-munikoinnissa sekä varaosamyynnissä. Aluksi käydään läpi korjaamoprosessi ja keskity-tään ongelmakohtiin huoltopalveluiden näkökulmasta.
Vehon korjaamoilla työskenteleville työnjohtajille tehdyn kyselyn perusteella paikallistettiin ongelmakohtia Huoltopalveluiden ja työnjohdon välisessä työskentelyssä ja pyrittiin kehittä-mään ratkaisuja näille ja täten parantamaan asiakastyytyväisyyttä.
Työn tuloksena syntyi huoltopalveluiden tarkastuslista Vehon sisäiseen käyttöön.