Kansainvälisen verkkokaupan perustaminen
Hanhisalo, Taavi (2016)
Hanhisalo, Taavi
Seinäjoen ammattikorkeakoulu
2016
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2016120519065
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2016120519065
Tiivistelmä
Opinnäytetyön tarkoituksena oli perustaa kansainvälisesti toimiva verkkokauppa. Ensimmäinen tavoite oli selvittää, mitä tarvitaan toimivan verkkokaupan perustamiseen. Opinnäytetyön toisena tavoitteena oli olla konkreettisesti mukana Karvala Oy:n verkkokaupan työstämisessä ja tehdä verkkokaupan perustamiseen liittyviä päätöksiä yhdessä toisen osakkaan kanssa.
Teoriaosuus koostuu verkkokaupan perustamisen vaiheista, eli mitä mietittiin ja mitä tuli tehdä, ennen kuin verkkokaupan pystyi lanseeraamaan. Empiriaosuudessa käydään läpi Karvala Oy:n verkkokaupan toteutusta. Empiriaosuudessa käsitellään vaiheiden kautta, miten verkkokauppa on toteutettu teoriataustaan verraten. Empiria nojaa vahvasti teoriaan, mutta jokainen vaihe käsiteltiin opinnäytetyöntekijän omien kokemusten perusteella.
Työn lopuksi pohdintaosiossa käsitellään verkkokaupan perustamista kokonaisuudessaan. Myös tulevaisuuden suunnitelmat ja mainostoimiston käyttämisen tärkeys ovat osa pohdintaosiota.
Teoriaosuus koostuu verkkokaupan perustamisen vaiheista, eli mitä mietittiin ja mitä tuli tehdä, ennen kuin verkkokaupan pystyi lanseeraamaan. Empiriaosuudessa käydään läpi Karvala Oy:n verkkokaupan toteutusta. Empiriaosuudessa käsitellään vaiheiden kautta, miten verkkokauppa on toteutettu teoriataustaan verraten. Empiria nojaa vahvasti teoriaan, mutta jokainen vaihe käsiteltiin opinnäytetyöntekijän omien kokemusten perusteella.
Työn lopuksi pohdintaosiossa käsitellään verkkokaupan perustamista kokonaisuudessaan. Myös tulevaisuuden suunnitelmat ja mainostoimiston käyttämisen tärkeys ovat osa pohdintaosiota.