"asiakaslähtöisyys" - Selaus asiasanan mukaan Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu
Viitteet 1-20 / 85
-
3D-tulostuspalveluiden kehittäminen asiakasymmärryksen kautta: Tapaustutkimus: Materflow
(2019)Tämän opinnäytetyön aiheena on Lahdessa toimivan Materflow Oy:n 3D-tulostuspalveluiden tuotteistaminen. Tarkoituksena on luoda asiakkaille selkeästi esittettävissä oleva palvelukokonaisuus, jota voidaan kuitenkin tarpeen ... -
ARCTIC SWAN BAKERY : Markkinointikanavien kehittäminen
(2021)Tämä opinnäytetyö käsittelee sähköisesti tapahtuvan liiketoiminnan kehittämiseen liittyviä aiheita ja on rajattu koskemaan yrityksen digitaalista markkinointia sekä markkinointikanavien kehittämistä. Tutkimuksen avulla ... -
Asiakas- ja palveluohjaus mielenterveyshoitotyössä
(2023)Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda kuvaileva kirjallisuuskatsaus, jossa selvitettiin, mitkä ovat asiakas- ja palveluohjauksen keskeisimmät sisällöt mielenterveyshoitotyössä. Tavoitteena oli koota tiivis tietopaketti ... -
Asiakasasiakirjojen kirjaaminen sosiaalihuollossa : kuvaileva kirjallisuuskatsaus
(2023)Kirjatut asiakasasiakirjat tuovat sosiaalihuollossa tehdyn työn näkyväksi. Hyvä kirjaaminen on paitsi hyvää asiakastyötä myös väline työn laadun sekä vaikuttavuuden mittaamiseen ja kehittämiseen. Lainsäädäntö ohjaa ... -
Asiakaskohtaamisista sisäiseen ideointiin : Ideoinnin käytäntöjen kehittäminen palvelumuotoilua hyödyntäen
(2021)Tämän opinnäytetyön ydin on organisaation sisäisen toimintamallin kehittäminen. Työssä tutkitaan, millainen ideoinnin toimintamalli sopii asiakasrajapinnan toimintaympäristöön ja miten asiakaskohtaamisista nousevia ideoita ... -
Asiakaskokemuksen kehittäminen erikoisliikkeessä
(2019)Vähittäiskaupassa kilpailun paine tuottaa asetelman, jossa on pystyttävä erottautumaan muista. Tämä johtaa siihen, että on etsittävä keinoja, joita kilpailijoiden on vaikea kopioida. Yhtenä mahdollisena ratkaisuna on ... -
Asiakaskokemuksen tutkiminen Könnölän matkailutilalla
(2023)Tämän tutkimuksellisen opinnäytetyöni aiheena oli asiakaskokemuksen tutkiminen Könnölän Matkailutilalla. Kohderyhmänä olivat matkailutilalla asioineet asiakkaat. Työn tavoitteen tarkoitus oli selvittää, millaisia tarpeita ... -
Asiakaskokemus kosmetiikan maahantuontiyrityksessä 4Dream
(2021)Opinnäytetyön aiheena oli asiakaskokemuksen tutkiminen ja kehittäminen kosmetiikan maahantuontiyrityksessä. Toimeksiantajana työlle oli luonnonkosmetiikan maahantuontiyritys 4Dream. Yritys on perustettu vuonna 2015, ja sen ... -
Asiakaskokemus Uudenmaan Päivystysavussa
(2021)Päivystyspoliklinikoiden ruuhkautuminen on jo jopa maailmanlaajuinen ongelma. Tähän vaikuttavat monet eri syyt. Kunnalliset perusterveydenhuollon palvelut eivät pysty tarjoamaan apua kaikille sitä tarvitseville potilaille, ... -
Asiakaskokemusmittaus verkkolaskuoperaattorin palveluista ja hyödyistä B2B-asiakkaille
(2023)Tämän opinnäytetyön aiheena oli tutkia talous- ja verkkolaskuoperaattoripalveluita käyttävien B2B-asiakkaiden asiakaskokemusta. Työn tavoitteena oli selvittää asiakastyytyväisyyden nykytilaa, vahvuuksia ja löytää mitä ... -
Asiakaskokemustutkimus Rami Visulahdelle
(2023)Tämän tutkimuksellisen opinnäytetyön kohteena oli kahvilaravintola Rami Visulahti Mikkelissä. Tavoitteena oli tutkia ravitsemisalan asiakaskokemusta. Tutkimuksen pääteemat pohjautuivat Gustafssonin ym. (2006) FAMM-malliin ... -
Asiakaslähtöinen kohtaaminen kotihoidossa
(2019)Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, kuinka asiakaslähtöinen kohtaaminen toteutuu kotihoidossa työskentelevien hoitajien näkökulmasta, mitkä tekijät vaikuttavat asiakkaan kohtaamiseen sekä mitä valmiuksia ... -
Asiakaslähtöinen palvelu : Pihlajalinnan Kouvolan toimipisteen lääkärikeskuksen asiakastyytyväisyystutkimus
(2019)Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli asiakastyytyväisyyden tutkiminen Pihlajalinnan Kouvolan toimipisteen lääkärikeskuksessa. Opinnäytetyön tavoitteena oli tuottaa asiakastyytyväisyyskyselyn avulla Pihlajalinnan Kouvolan ... -
Asiakaslähtöinen palveluopas työikäisille
(2022)Tämän opinnäytetyön pohjana toimii palveluohjauksen näkökulma. Työn tarkoituksena oli luoda palveluohjausta tukemaan palveluopas, joka on suun nattu Essoten työikäisten sosiaalipalvelujen asiakkaille. Opas on kirjoitettu ... -
Asiakaslähtöinen verkkokauppa
(2020)Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia millainen on asiakaslähtöinen verkkokauppa tarkastelemalla esimerkiksi verkkokaupan käytettävyyttä, löydettävyyttä sekä asiakkaan ostoprosessia verkossa. Opinnäytetyön tavoitteena ... -
Asiakaslähtöisyys koulutetun kokemusasiantuntijan kokemana erikoissairaanhoidossa
(2023)Asiakaslähtöisessä toiminnassa asiakas/ potilas on aina keskiössä, kun palveluita suunnitellaan, toteutetaan, arvioidaan ja kehitetään. Koulutettu kokemusasiantuntija toimii ammattilaisen kanssa yhteistyössä kohti parempaa ... -
Asiakasprofiileilla brändipääomaa yritykselle: Nuoret aikuiset Kouvolan Lakritsi Oy:n asiakkaina
(2023)Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tuottaa toimeksiantajalle asiakasymmärrystä yritykselle haasteellisesta nuorten aikuisten kohderyhmästä ja heidän kulutuskäyttäytymisestään. Lisäksi etsittiin keinoja soveltaa tutkimuksessa ... -
Asiakasraatitoiminta KAMU Espoon kaupunginmuseossa: konseptointi ja palvelumallin kehittäminen
(2022)Asiakkaiden osallistaminen museoissa on viime vuosina kasvanut museoiden yleisten toimintaympäristöjen muutosten myötä. Museot muuttuvat nyt nopeasti kokoelmakeskeisistä tutkimusorganisaatioista vuorovaikutteisiksi ja ... -
Asiakastyytyväisyyden kehittäminen: Lehtikuningas.fi verkkokauppa
(2021)Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, miten asiakastyytyväisyys muodostuu, mikä on asiakastyytyväisyyden taso Lehtikuningas.fi -verkkokaupassa sekä tuottaa kehitysehdotuksia saatujen tulosten perusteella ... -
ASIAKASTYYTYVÄISYYSKYSELY K-SUPERMARKET PIHTIPUDAS : kaupan tuotevalikoiman kehittäminen ja asiakastyytyväisyyden selvittäminen
(2022)Tämän opinnäytetyön tutkimuskohteena olivat K-Supermarket Pihtiputaan asiakkaat ja heidän tyytyväisyytensä kaupan elintarvikevalikoimaan. Tavoitteena oli selvittää asiakastyytyväisyyttä ja elintarvikevalikoiman asiakaslähtöistä ...