Uusimmat viitteet

  • Markkinointisuunnitelma: Popomama Dim Sum & Tea House 

    Heikkilä, Catharina (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2018)
    Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli laatia markkinointisuunnitelma huhtikuussa 2017 perustetulle kiinalaiselle ravintolalle Popomama Dim Sum & Tea Houselle. Opinnäytetyöprosessin alkaessa ravintola oli vasta noin puoli ...
  • RESTO2018 - Alumnipäivän suunnittelu, toteutus ja markkinointi 

    Kivioja, Eveliina (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2018)
    Toiminnallisen opinnäytetyön tarkoituksena oli suunnitella ja toteuttaa Resto2018-tietotaitokilpailuiden yhteydessä järjestettävä Alumnipäivä-tapahtuma, sekä suunnitella ja toteuttaa tapahtuman markkinointi. Tapahtuma ...
  • Hotelliketjun uudelleenbrändäys: Case Scandic Meilahti & Scandic Helsinki Aviacongress 

    Mounir, Mervi (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2018)
    Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia, miten entisen Cumulus-hotellin, nykyisen Scandic-hotellin kanta-asiakkaat kokevat ketjujen yhdistymisen ja hotelliketjun uudelleenbrändäyksen. Tarkoituksena oli, että tutkimustulosten ...
  • Vaatealan pienyrityksen kansainvälistymisstrategia 

    Koivisto, Lumi (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2018)
    Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli luoda kansainvälistymisstrategia PohjoisSuomessa toimivalle vaatetusalan pienyritykselle. Tuotoksena syntynyt markkinakohtainen kansainvälistymisstrategia pidetään suojattuna ...
  • Pyhäsalmen kaivoksen kehittäminen elämyskohteeksi 

    Luttunen, Jukka (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2018)
    Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia miten entisiä kaivoksia ja niiden kaivosalueita on matkailullisesti hyödynnetty ja miten hyvin he ovat toiminnassaan onnistuneet. Työn tarkoituksena oli selvittää minkälaisia ...
  • Kaakaon tuotantoketjun läpinäkyvyyden tuoma lisäarvo kuluttajalle 

    Vilppo, Jan (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2018)
    Tämän opinnäytetyön tavoitteena on tutkia kaakaon tuotantoketjun läpinäkyvyyden tarjoamaa lisäarvoa suomalaiselle kuluttajalle. Opinnäytetyö on tehty Helsinki Heaven Oy:lle ja tutkimuksen tuloksia on tarkoitus käyttää ...
  • Valmismatkapaketin suunnitteleminen ryhmämatkalle Lissaboniin 

    Naukkarinen, Tiia (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2018)
    Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli valmismatkapaketin suunnitteleminen toimeksiantaja matkanjärjestäjä X:lle, jonka avulla järjestetään ryhmämatka Lissaboniin alkukeväällä 2019. Tavoitteena oli kehittää ...
  • Ruokapalveluiden kehittäminen Majatalo Juuka 

    Kahila, Johanna; Suvinen, Leena (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2018)
    Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää Majatalo Juuan ruokapalveluita palvelumuotoilun avulla. Opinnäytetyön toimeksiantajana toimi perheyritys Majatalo Juuka, joka tarjoaa aamiaismajoituspalveluita Pohjois-Karjalan ...
  • Sosiaalisen median työkalut pienille majoitusyrityksille 

    Dankov, Katri (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2018)
    Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda helppokäyttöiset sosiaalisen median toimintaoh-jeet pienille majoitusyrityksille, jotka hyötyisivät uudesta ratkaisusta ylläpitää sosiaalista mediaa. Työn tavoitteena oli selvittää ...
  • Ruoan turvallisuuden arvioiminen Espoo Catering Oy:n palvelukeittiöissä 

    Huhtio, Johanna (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2018)
    Opinnäytetyönä tehdyn tutkimuksen tavoitteena on selvittää millä tasolla tämän hetkinen ruoan turvallisuus on Espoo Catering Oy:n palvelukeittiöissä. Toimintamalli palvelukeittiöissä muuttui monin osin, kun Kilon Keskuskeittiö ...
  • Erityisruokavalioiden tuotantoprosessin yksinkertaistaminen ammattikeittiössä 

    Kokkonen, Maria (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2018)
    Tämän opinnäytetyön toimeksiantajana oli yritys, joka tuottaa ruokapalveluita kouluihin ja päiväkoteihin. Aterioita valmistetaan n. 25 000 annosta päivässä. Toimeksiantajan tavoitteena oli keskittää koulu- ja päiväkotiruokailuun ...
  • Asiakasymmärrys ja kilpailutekijät ravintolan arki- iltojen elävöittämisen perustana : - Case Fast Casual -konseptin ravintola 

    Kotamäki, Raisa; Kibuvits, Anu- Ly (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2018)
    Opinnäytetyön tarkoituksena oli tuottaa toimeksiantajayritykselle kehitysideoita sekä –ehdotuksia fast casual -konseptin ravintolan arki -iltojen myynnin elävöittämiseksi. Työn tavoitteena oli, että toimeksiantaja saa ...
  • Markkinointisuunnitelma ja markkinoinnin toteutus yhtyeelle Project 95 

    Kivekäs, Mailis (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2018)
    Tämän opinnäytetyön tavoite oli saada yhtyeelle Project 95 enemmän näkyvyyttä ja seuraajia sosiaalisessa mediassa suunnitellulla ja yhtyeen brändiä tukevalla Facebook- ja Instagram- markkinoinnilla. Tarkoituksena oli ...
  • Etupainotteisen rekrytoinnin toimintamalli Kirkkonummen kunnan kotihoidolle 

    Loiviola, Sanna (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2018)
    Etupainotteisella rekrytoinnilla tarkoitetaan alan opiskelijoihin kohdistuvaa rekrytointia ja opiskelijoiden mielenkiinnon herättämistä yritystä kohtaan jo opiskeluiden aikana. Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tuoda ...
  • Tapahtumamarkkinointisuunnitelma - Big Bang Tour 

    Maksimainen, Johannes (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2018)
    Tämän opinnäytetyön aiheena oli tehdä tapahtumamarkkinointisuunnitelma golfkiertueelle. Opinnäytetyön toimeksiantajana toimi GoGolf Oy, joka on erilaisia golfpalveluita tuottava yritys. Yrityksen Big Bang Tour järjestetään ...

Näytä lisää