Uusimmat viitteet

  • Markkinointiviestintäsuunnitelma CASE: RESTO2018 

    Peltola, Ellinoora; Rajala, Katja (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)
    Opinnäytetyön tavoitteena oli tuottaa toimeksiantajalle markkinointiviestintäsuunnitelma RESTO2018-tapahtumaa varten. Markkinointiviestintäsuunnitelman tulisi auttaa tapahtumaa järjestävää projektiryhmää sen markkinoinnissa. ...
  • Osaamisen kehittäminen työssäoppimisen menetelmin Case: Sokotel Oy 

    Mäkelä, Miina; Kanerva, Titta (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)
    Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tuottaa esimiehen opas aika- ja henkilöresurssien kannalta järkevistä työssäoppimisen menetelmistä. Toimeksiantajana on koko maassa toimiva hotelliyritys Sokotel Oy, jonka pääkonttori ...
  • Asiakaskokemus yhdistetyissä kunnan palveluissa : Case: Ison Omenan palvelutori 

    Lindholm, Niina (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)
    Ison Omenan palvelutori on täysin uudenlainen julkisten palvelujen keskittymä, joka on suunniteltu tuottamaan kunnallisia palveluja asiakaslähtöisesti. Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia Palvelutorin asiakaskokemuksen ...
  • Konditoriamyymälän asiakkaiden toiveiden kartoitus ja kilpailijaseuranta 

    Leino, Laura (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)
    Opinnäytetyön toimeksiantaja on helsinkiläinen konditoria, joka haluaa uudistaa myymälänsä valikoimaa. Tämän työn tarkoituksena on olla apuna tuotevalikoiman uudistamisessa. Toimeksiantaja halusi tietää mitä asiakkaat ...
  • The Impact of Information Technology on the Music Tour Management. Case Study: Master Tour 

    Nechaeva, Ekaterina (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)
    This Bachelor’s thesis aims to identify the influence of information technology on a music tour management. This thesis research consists of the literature review which discusses the changing business model of the music ...
  • Tunnettuus- ja mielikuvatutkimus Lyömätön Linja Espoossa ry:lle 

    Takkinen, Tanja (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)
    Työn tavoitteena oli tutkia, miten työn toimeksiantaja, Lyömätön Linja tunnetaan Espoossa ja minkälainen maine toiminnalla on. Tuloksia on tarkoitus käyttää tunnettavuuden parantamiseen, mikä johtaisi palvelujen käytön ...
  • Hyvinvointipalvelun kehittäminen tuotteistamisen avulla 

    Ahonen, Satu (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)
    Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää hyvinvointialan yritykselle palvelutarjontaan palvelu. Palvelulla tässä työssä tarkoitetaan luentoa tai luentosarjaa. Työssä käytettiin palvelun tuotteistamista kehittämistyössä. ...
  • Kimppatilausjärjestelmän kehittäminen palvelumuotoilun keinoin 

    Modenius-Kuusi, Mira (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)
    Toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli kimppatilausjärjestelmän kehittäminen palvelumuotoilun keinoin. Tarkoituksena oli tehdä Organic Health -luomuruokatukun (OH) asiakkaille kimppatilausjärjestelmästä asiakaslähtöisempi ...
  • Brändin nykytilan kartoitus - Planti 

    Rautanen, Mari (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)
    Opinnäytetyö oli tutkielmallinen työ Planti-brändin nykytilasta. Työn toimeksiantaja oli ruokatuottaja Kavli Oy, jonka tuotevalikoimaan kuuluvat Planti-brändin kasviperäiset meijerituotteet. Opinnäytetyön tavoitteena oli ...
  • Monitilatoimisto työympäristönä : Case ISS Palvelut Oy 

    Muukka, Sanna; Gustafsson, Katja-Maria (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)
    Tämän tutkimuksellisen opinnäytetyön tarkoituksena oli antaa toimeksiantajalle ISS Palvelut Oy:lle kehitysideoita liittyen käytettävyyteen, monitilatoimistoon, tilatehokkuuteen, sekä toimivaan työympäristöön heidän ...
  • Toiminnanohjausjärjestelmän tukipalvelun käyttöönotto ja kehittäminen kiinteistöpalveluilla 

    Kapanen, Minna (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2016)
    Opinnäytetyön tavoitteena oli laatia kehityssuunnitelma toiminnanohjausjärjestelmän tukipalveluille. Toiminnanohjausjärjestelmän ja tukipalveluiden käyttöönotot suoritettiin samanaikaisesti kahdessa eri pilottiyksikössä. ...