Digitaalinen markkinointiviestintä LaserComp konsernissa
Törmälehto, Tanja (2018)
Törmälehto, Tanja
Centria-ammattikorkeakoulu
2018
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201804054159
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201804054159
Tiivistelmä
Tämä työ käsittelee digitaalista markkinointiviestintää ja visuaalista markkinointia. Toimeksiantajana toimi nivalalainen laserleikkaukseen erikoistunut alihankintayritys LaserComp Oy. Tarkoituksena oli suunnitella konserniin kuuluvalle kahdelle yritykselle LaserComp Oy:lle ja Celermec Oy:lle uudet verkkosivut suomeksi ja englanniksi.
Tavoitteena tässä opinnäytetyössä oli tutustua digitaaliseen markkinointiviestintään ja visuaaliseen markkinointiin. Käytännön toteutuksessa suunniteltiin yhteistyössä mainostoimiston kanssa uudet verkkosivut ja päivitetty sisältö näille kahdelle yritykselle. Tarkoituksena oli päivittää yrityskuvaa ja visuaalista ilmettä uusien verkkosivujen avulla. Verkkosivuille suunniteltiin uusi raikkaampi ja yhtenäisempi visuaalinen ilme.
Opinnäytetyön teoriaosassa käsitellään digitaalisen markkinointiviestinnän ja visuaalisen markkinoinnin eri osa-alueita ja perehdytään niihin tarkemmin. Käytännön osuudessa kerrotaan, miten verkkosivujen visuaalinen ilme ja sisältö muotoutui lopulliseen muotoonsa.
Tavoitteena tässä opinnäytetyössä oli tutustua digitaaliseen markkinointiviestintään ja visuaaliseen markkinointiin. Käytännön toteutuksessa suunniteltiin yhteistyössä mainostoimiston kanssa uudet verkkosivut ja päivitetty sisältö näille kahdelle yritykselle. Tarkoituksena oli päivittää yrityskuvaa ja visuaalista ilmettä uusien verkkosivujen avulla. Verkkosivuille suunniteltiin uusi raikkaampi ja yhtenäisempi visuaalinen ilme.
Opinnäytetyön teoriaosassa käsitellään digitaalisen markkinointiviestinnän ja visuaalisen markkinoinnin eri osa-alueita ja perehdytään niihin tarkemmin. Käytännön osuudessa kerrotaan, miten verkkosivujen visuaalinen ilme ja sisältö muotoutui lopulliseen muotoonsa.