Yrityksen markkinointi ja tapahtumajärjestäminen : Case: Naistenpäivä-tapahtuma
Siipola, Maria; Mäki, Elli (2018)
Siipola, Maria
Mäki, Elli
Centria-ammattikorkeakoulu
2018
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201805158261
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201805158261
Tiivistelmä
Tässä opinnäytetyössä kerromme suunnittelemastamme ja toteuttamastamme naistenpäivä-tapahtumasta Himangan K-Marketissa. Toteutimme tapahtuman yhteisellä työpaikallamme naistenpäivänä 8.3.2017. Opinnäytetyömme päämääränä oli järjestää tapahtuma, suunnitella sen sisältöä ja markkinoida sitä.
Tapahtumaa järjestäessämme pohdimme tapahtumamarkkinoinnin merkitystä ja sen hyötyjä yritykselle. Työmme on toiminnallinen opinnäytetyö ja se koostuu teoreettisesta osuudesta sekä toiminnallisen osuuden kuvauksesta, jonka tarkoituksena oli järjestää koko Säästötalon yhteinen naistenpäivä-tapahtuma.
Tapahtumaa järjestäessämme pohdimme tapahtumamarkkinoinnin merkitystä ja sen hyötyjä yritykselle. Työmme on toiminnallinen opinnäytetyö ja se koostuu teoreettisesta osuudesta sekä toiminnallisen osuuden kuvauksesta, jonka tarkoituksena oli järjestää koko Säästötalon yhteinen naistenpäivä-tapahtuma.