Uusimmat viitteet

  • BtoB-tilaisuuden asiakaslähtöinen kehittäminen, case Alko Oy 

    Wikström, Stella (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2018)
    Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää kuinka tarpeellinen, toimiva ja kiinnostava on yritysasiakkaille suunnattu uusi palveluidea. Tavoitteena oli tuottaa palvelun ensimmäisen pilotoinnin perusteella kehitysehdotuksia ...
  • Asiakastyytyväisyyden mittaamisen kehittäminen X verkkokauppayrityksessä 

    Tihhomirova, Polina (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2018)
    Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli suunnitella ja tuottaa toimeksiantajalle asiakastyytyväisyyttä mittaava digitaalinen kyselylomake. Tavoitteena oli lomakkeen luomisen lisäksi löytää muita luotettavia asiakastyytyväi ...
  • Kommunikoinnin ja vuorovaikuttamisen parantaminen järjestön X työyhteisössä 

    Heikkilä, Liinu (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2018)
    Opinnäytetyön toimeksiantaja on pääkaupunkiseudulla operoiva, sosiaalialalla toimiva paikallisyhdistys, joka tuottaa muun muassa iltapäiväkerhotoimintaa alakoululaisille. Opinnäytetyössä tavoitteena oli tuottaa ...
  • Majoituspakettien kehittäminen Original Sokos Hotel Lappeelle 

    Hedman, Anna (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2018)
    Tämä toiminnallinen opinnäytetyö perustuu Original Sokos Hotel Lappeen toimeksiantoon. Opinnäytetyössä pyrittiin löytämään ehdotuksia hotellin uusiksi majoituspaketeiksi asiakkaiden tarpeiden ja toiveiden pohjalta. Original ...
  • Tulokkaan onnistunut perehdyttäminen, case: GoWash 

    Pitkänen, Niina (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2018)
    Tämä opinnäytetyö toteutettiin toiminnallisena kehittämistyönä toimeksiantajalle. Näin ollen työ koostuu teoriaosuudesta ja toiminnallisesta osuudesta. Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää tulokkaiden mielipiteitä koskien ...
  • Kahviratkaisujen toimittajien valintaan liittyvät tekijät ravintoloissa 

    Nieminen, Rinna (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2018)
    Opinnäytetyön toimeksiantajana toimi Premium Coffee Oy. Työn tavoitteena oli selvittää mitkä tekijät liittyvät ravintoloiden päätöksiin kahviratkaisujen valintojen suhteen. Tarkoituksena oli luoda kehitysehdotuksia liittyen ...
  • Asiakaskokemuksen kehittäminen kilpailueduksi palvelumuotoilun keinoin, case ELIXIA Sello 

    Uolamo, Jenni (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2018)
    Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli laatia asiakaskokemuksen kehittämissuunnitelma toimeksiantajayritys ELIXIA Sellon asiakaspalveluosastolle palvelumuotoilun keinoin. Toisena opinnäytetyön päätavoitteena ...