Rekrytointipeli
Hutri, Valtteri (2018)
Hutri, Valtteri
Hämeen ammattikorkeakoulu
2018
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2018111317057
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2018111317057
Tiivistelmä
Tämän projektin tarkoituksena oli tehdä rekrytointipeli, missä kysymyksiin vastaamalla ammattikoulusta kiinnostunut nuori löytäisi hänelle sopivimman koulutusalan. Työn toimeksiantajana toimi Forssan ammatti-instituutti.
Minulla oli jo ennestään hieman kokemusta pelien tekemisestä Unity-pelimoottorilla C#-ohjelmointikieltä käyttäen.
Projektin tuloksena saatiin toimiva peli, missä käyttäjä vastaa noin 15 eri kysymykseen ja saa näiden perusteella tulokseksi kolme hänelle eniten sopivinta koulutusalaa. Kysymysten välillä tulee myös muutama muutama yksinkertainen minipeli.
Minulla oli jo ennestään hieman kokemusta pelien tekemisestä Unity-pelimoottorilla C#-ohjelmointikieltä käyttäen.
Projektin tuloksena saatiin toimiva peli, missä käyttäjä vastaa noin 15 eri kysymykseen ja saa näiden perusteella tulokseksi kolme hänelle eniten sopivinta koulutusalaa. Kysymysten välillä tulee myös muutama muutama yksinkertainen minipeli.