Uusimmat viitteet

  • B&B Majoitus Hepokatin arvot kokoustarjoilun taustalla 

    Laapio, Liisa (Saimaan ammattikorkeakoulu, 2018)
    Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää B&B Majoitus Hepokatin toimeksiannosta kokoustarjottavat yrityksen määrittämien arvojen sekä haastattelutulosten pohjalta. Tutkimustuloksia tullaan hyödyntämään tulevaisuudessa ...
  • Digitalisaation ilmeneminen hotellin toiminnassa 

    Virtanen, Sara (Saimaan ammattikorkeakoulu, 2018)
    Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, millä tavoin digitalisaatio ilmenee hotellin toiminnassa. Opinnäytetyössä keskityttiin tutkimaan digitalisaation nykyisiä muotoja hotellissa. Digitalisaation ja hotellin ...
  • Etelä-Karjalan seniorimatkailijoille suunnattujen matkailupalveluiden kehittäminen 

    Wirmaneva, Wilma (Saimaan ammattikorkeakoulu, 2018)
    Opinnäytetyössä selvitettiin eteläkarjalaisten seniorimatkailijoiden ajatuksia matkailutottumuksistaan ja toiveistaan. Tavoitteena oli saada tietoa siitä, miten alueen seniorimatkailijoille suunnattuja matkailupalveluita ...
  • Yksityisten venäläisasiakkaiden ostokäyttäytyminen ja ostoprosessi : case: Hotelli Rento 

    Soittonen, Anastasia (Saimaan ammattikorkeakoulu, 2018)
    Etelä-Karjala oli vuonna 2017 Suomen toiseksi suurin matkailumaakunta Uudenmaan jälkeen. Ulkomaalaisista matkailuryhmistä maakunnassa vierailevat eniten venäläiset. Venäläisasiakkaat ovat merkittävä matkailualan asiakassegmentti ...
  • Opas Etelä-Karjalan Airbnb-majoittajille edistää myyntiä tunnelmamuotoilun avulla 

    Koivuoja, Niina; Hiltunen, Senni (Saimaan ammattikorkeakoulu, 2018)
    Tämän opinnäytetyön päätarkoituksena oli tuoda tunnelmamuotoilun käsitettä tutummaksi. Sen lisäksi tarkoituksena oli ideoida keinoja, kuinka Etelä-Karjalan alu-eella toimivat Airbnb-majoittajat voisivat tunnelmamuotoilun ...
  • Ravintola Clubin asiakastyytyväisyys 

    Laitinen, Sari (Saimaan ammattikorkeakoulu, 2018)
    Tämän opinnäytetyön tarkoitus oli selvittää, mitä asiakastyytyväisyys ja asiakaskokemus on ja sitä, mistä asioista se muodostuu Ravintola Clubilla. Tyytyväisyyttä ja asiakaskokemusta tutkittiin kosketuspisteiden kautta. ...
  • Liikuntakeskus Pajulahden kokousasiakkaiden asiakastyytyväisyys 

    Kyröläinen, Taija (Saimaan ammattikorkeakoulu, 2018)
    Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää Liikuntakeskus Pajulahden kokousasiakkaiden tyytyväisyyttä sekä menetettyjen asiakkaiden tyytymättömyyttä. Tutkimuksen avulla haluttiin saada myös selville, mitkä syyt vaikuttavat ...
  • Eläkeläisten matkakohteen valintaan vaikuttavat tekijät 

    Reinikainen, Antti (Saimaan ammattikorkeakoulu, 2018)
    Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää mitkä tekijät vaikuttavat eläkeläisten matkakohteen valintaan. Tutkimuskysymys muodostui mielenkiinnosta matkailua ja eläkeläisiä kohtaan. Opinnäytetyön teoriaosuus ...
  • Toimintojen ulkoistaminen Lappeenrannan keskustan anniskeluravintoloissa 

    Vakkila, Riikka (Saimaan ammattikorkeakoulu, 2018)
    Tämän opinnäytetyön tehtävänä oli selvittää, kuinka paljon ravintolat ulkoistavat toimintojaan. Tutkimus keskittyi Lappeenrannan keskustan alueen anniskeluravintoloihin. Ulkoistamista tutkittiin ravintoloiden näkökulmasta. ...
  • Myynninedistäminen ruokalistan muuttuessa, case: Trattoria Casa 

    Kirsi, Inka (Saimaan ammattikorkeakoulu, 2018)
    Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli edistää toimeksiantajan hiljaisten aikojen myyntiä sekä markkinoida uutta ruokalistaa, joka vaihtui 7.2.2018. Toimeksiantaja on Lappeenrannassa kauppakeskus IsoKristiinassa toimiva ...
  • Hotelli Santalahden ravintolan hiljaisen ajan myynnin kehittäminen tapahtuman avulla 

    Laakso, Milla (Saimaan ammattikorkeakoulu, 2018)
    Tämän opinnäytetyön lähtökohtana oli Hotelli Santalahden ravintolan hiljaisen ajan myynnin kehittäminen. Hiljaisen ajan myyntiä pyrittiin kasvattamaan tapahtuman järjestämisen avulla. Opinnäytetyössä ei järjestetty tutkimusta. ...
  • Hotel Center Imatran huonevarustuksen kehityssuunnitelma 

    Litmanen, Iida (Saimaan ammattikorkeakoulu, 2018)
    Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, mitkä ovat niitä lisätarvikkeita, jotka Hotel Center Imatran hotellihuoneissa parantavat huoneen käyttötarkoitusta ja lisäävät asiakkaan tyytyväisyyttä. Opinnäytetyössä ...
  • Elämysruokatuotteen suunnittelu ja testaus Vuonohevostalli Rajavaellukselle 

    Kallio, Mirka (Saimaan ammattikorkeakoulu, 2018)
    Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kuvata elämyksellisen ruokatuotteen suunnitteluprosessia. Elämysruokatuote suunniteltiin Vuonohevostalli Rajavaellukselle ratsastusvaelluksen evääksi. Opinnäytetyö toteutettiin yhteistyössä ...
  • Paikallistuotteen tuotekehitys ja koemarkkinointi 

    Tuuha, Reetta (Saimaan ammattikorkeakoulu, 2018)
    Opinnäytetyön aiheena oli paikallistuotteen tuotekehitys ja koemarkkinointi. Opinnäytetyön tarkoituksena oli löytää Imatralle oma paikallistuote ja selvittää, minkälaisia ajatuksia tuote herättää asiakkaiden keskuudessa. ...
  • Tapahtumamarkkinointi asiakashankinnan keinona : Hyvän olon kauneuspäivä 

    Kautonen, Noora (Saimaan ammattikorkeakoulu, 2018)
    Opinnäytetyön aiheena oli järjestää avoimien ovien kaltainen tapahtuma, Hyvän olon kauneuspäivä. Toimeksiantajan toiveena oli avoimien ovien tyyppinen päivä Holiday Club Saimaan hoito-osastolle, Harmony Spahan. ...

Näytä lisää