Käsikirja digitaalisen markkinoinnin keinoihin tulevaisuudessa
Harju, Saara (2018)
Harju, Saara
Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
2018
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2018121321468
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2018121321468
Tiivistelmä
Opinnäytetyössä käydään läpi digitaalisen markkinoinnin määrittelyä ja keskeisimpiä termejä sekä esitellään digitaalisen markkinoinnin hyötyjä, keinoja ja kanavia markkinoijan näkökulmasta tällä hetkellä. Työn tarkoitus on selvittää, miten tämänhetkiset markkinoinnin keinot ja kanavat tulevat tulevaisuudessa muuttumaan. Opinnäytetyö on rajattu käsittelemään Suomen digitaalisen markkinoinnin ja mainonnan markkinoita. Työn tuloksissa luotiin yhteenveto digitaalisen markkinoinnin tulevaisuudesta ja sen mahdollisiin muutoksiin vaikuttavista tekijöistä. Tulokset perustuvat tutkimuksen vertailutuloksiin. Työn konkreettisena tuloksena toimi PowerPoint-esitys, jossa esitellään tutkimuksen tulokset tiivistettynä