Uusimmat viitteet

  • Visio näkyväksi : Visuaalinen identiteetti osana yrityksen brändiä 

    Puumalainen, Anette (Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2018)
    Tässä toiminnallisessa opinnäytetyössä esitellään, kuinka visuaalinen identiteetti suunnitellaan tukemaan yrityksen keskeisiä arvoja, sekä millainen rooli visuaalisella identiteetillä on osana yrityksen brändiä. Aihetta ...
  • Kuvittajan henkilöbrändin luominen 

    Toikkanen, Milka (Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2018)
    Toiminnallisessa opinnäytetyössä tarkastellaan kuvittajan henkilöbrändin luomista. Ensisijaisena tavoitteena on selvittää mistä hyvä henkilöbrändi rakentuu ja mitä kuvittajan tulisi ottaa huomioon henkilöbrändiä luodessaan. ...
  • Esituotanto lyhytanimaatiossa : Case: A Long Way Home 

    Kontio, Janne (Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2018)
    Tässä toiminnallisessa opinnäytetyössä käsitellään animaation esituotantoa ja sen eri osaalueita. Teososana on esituotanto lyhytanimaatiolle, ja kirjallisessa osassa käydään läpi alan asiantuntijoiden tuottamaa kirjallisuutta, ...
  • Minun adaptaationi: graafinen ääni : Tutkimus äänellisen viestinnän visualisoinnista 

    Honka, Antti (Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2018)
    Tämä toiminnallinen opinnäytetyö käsittelee visuaalisen viestinnän metodia, jonka avulla välitetään ääneen perustuvaa viestintää audiovisuaalisessa esityksessä. Tutkimustyön ensimmäisen vaiheen tavoitteena on määritellä ...
  • 3D-pelihahmon teksturointi mappien avulla : Käsinmaalatun vaikutelman luominen 

    Falck, Karoliina (Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2018)
    Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli toteuttaa 3D-pelihahmo, jonka tekstuurit näyttävät käsinmaalatuilta. Aihetta lähestyttiin ensin pelihahmon suunnitteluprosessin kautta siirtyen sen jälkeen kertomaan eri teksturointitavoista ...
  • Arkkitehtuurin Visualisointi : Projekti Saunalahti 

    Debner, Henrik (Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2017)
    Tässä opinnäytetyössä käyn läpi käytännön esimerkein, mitä on nykyaikainen arkkitehtuurin visualisointi, sekä visualisoinnin eri käyttötarkoituksia. Varsinainen projektiosuuteni kattaa fotorealistisen visualisoinnin Espoon ...
  • Video musiikin markkinoinnissa 

    Roulamo, Mikko (Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2017)
    Tämän opinnäytetyön tarkoitus on tutkia digitaalisen viestinnän, sosiaalisen median ja erityisesti videon roolia musiikin markkinoinnissa. Opinnäytetyö oli Universal Musicin toimeksianto, ja työn toiminnallinen osuus koostui ...
  • Creating hair for a 3D character with Autodesk Maya, XGen and RenderMan 

    Kamula, Inka (Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2017)
    In this thesis I make hair for a 3D character for a CG animation. I’m using the following softwares: Autodesk Maya, XGen and RenderMan. Maya is the 3D studio I’ll be working in from to create the hair till rendering it. ...
  • Elementaaliset hirviöt videopeleissä : Fantasiaolennon suunnittelu selainpeliin 

    Kaarnaoja, Niina (Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2017)
    Opinnäytetyön tarkoituksena on tutkia, kuinka elementalismi näkyy hirviöhahmojen suunnittelussa ja sitä kuinka visuaalinen hahmosuunnittelu ja sen keinot voivat auttaa pelaajaa voittamaan tälle peleissä vastaan tulevia ...
  • 3D-peliympäristön toteuttamisen työjärjestys ja optimointi 

    Leppäaho, Marja-Leena (Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2017)
    Tässä opinnäytetyössä tutkitaan ja käytännössä sovelletaan 3D-peliympäristöjen grafiikan optimointia ja peliympäristöjen luomiseen sopivaa työjärjestystä. Työn tavoitteena on esitellä lukijalle toimiva työjärjestys hyvin ...
  • Naiskuva Helsingin Sanomissa julkaistuissa urheilumainoksissa vuonna 2016 

    Tuovinen, Mari (Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2017)
    Tässä opinnäytetyössä tarkastellaan naiskuvan rakentumista Helsingin Sanomissa julkaistuissa urheilumainoksissa vuonna 2016. Tutkimuksen aineisto koostuu vuoden ajalta lehdessä julkaistuista vähintään puolen sivun mainoksista, ...
  • Yrittäjän henkilöbrändin rakentuminen sosiaalisessa mediassa ja henkilöbrändin vaikutukset yrityksen menestykseen 

    Sillanpää, Maria (Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2017)
    Tämä tutkimus käsittelee BtoB-asiantuntijayrittäjän henkilöbrändin rakentumista sosiaalisessa mediassa. Tutkimuksen ensimmäisenä tavoitteena oli ymmärtää henkilöbrändin rakentumisen vaiheita sosiaalisessa ...
  • Häiriötön teknologia suunnittelutyössä 

    Ukkonen, Jesse (Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2017)
    Tämän opinnäytetyön tavoitteena on selvittää, mitä häiriötön teknologia on, miten sen voi tunnistaa ja miten sitä voi soveltaa suunnittelutyössä. Tässä työssä häiriöttömällä teknologialla tarkoitetaan teknologiaa, jota ei ...
  • 3d-mallin pintaurien mallinnustekniikoita : Hard surface -mallinnustekniikoita pinnan urien toteuttamiseen 

    Liuhto, Petri (Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2017)
    Opinnäytetyö käsittelee urien mallinnusta 3d-mallin pintaan. Urien toteuttaminen mallinnettavan esineen pintaan on haastava, mielenkiintoinen ja keskeinen mallinnuksellinen ongelma, sillä urat ovat usein vastaantuleva ...
  • Miten digipaasto vaikuttaa arkeen? 

    Virtanen, Simo (Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2017)
    Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on selvittää, miten digipaasto vaikuttaa arkeen. Tutkimuksessa käsitellään kirjoittajan ja kolmen muun osallistujan kokemuksia seitsemän päivän mittaisen digipaaston ajalta. Digipaaston ...

Näytä lisää