Liiketoimintastrategian kehittäminen asiakaspalautteen perusteella
Vasaramäki, Lassi (2010)
Vasaramäki, Lassi
Tampereen ammattikorkeakoulu
2010
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2010121017854
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2010121017854
Tiivistelmä
Työn tarkoituksena oli tutkia ja kehittää rakennustarvikeliikkeen liiketoimintastrategiaa. Tutkimus toteutettiin teettämällä kysely mittaamaan asiakkaiden tyytyväisyyttä yrityksen tarjoamiin tuotteisiin ja palveluihin. Lisäksi tutkittiin asiakkaiden ostopäätökseen vaikuttavia tekijöitä. Saatujen vastausten perusteella yritys sai tietoa sen heikkouksista ja vahvuuksista. Saadut vastaukset analysoitiin ja niiden perusteella tehtiin ehdotus siitä, mitä osa-aluetta yrityksen tulisi jatkossa kehittää.