HP Service Manager Fujitsun palvelutuotannossa
Kuronen, Arto (2011)
Kuronen, Arto
Turun ammattikorkeakoulu
2011
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201101311897
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201101311897
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia Hewlett-Packard Service Manager –toiminnanohjausjärjestelmän käyttöä ja kehitettävyyttä Fujitsu Services Oy:n käyttötuessa. Opinnäytetyön toimeksiantaja oli Fujitsu.
Teoriaosuudessa selvitetään Fujitsun toimintaa yleisesti, toiminnanohjausjärjestelmän käyttämiä prosessimalleja ja standardeja sekä sen toiminnallisuuksia käytännössä Fujitsun käyttötuen päivittäisessä työssä.
Empiirisessä osiossa kerrotaan järjestelmän käyttäjille tehdystä tyytyväisyys- ja kehityskyselystä. Osiossa käsitellään kyselyn suunnittelu, toteutus ja tulokset. Lopuksi tuloksista esitetään johtopäätöksiä.
Teoriaosuudessa selvitetään Fujitsun toimintaa yleisesti, toiminnanohjausjärjestelmän käyttämiä prosessimalleja ja standardeja sekä sen toiminnallisuuksia käytännössä Fujitsun käyttötuen päivittäisessä työssä.
Empiirisessä osiossa kerrotaan järjestelmän käyttäjille tehdystä tyytyväisyys- ja kehityskyselystä. Osiossa käsitellään kyselyn suunnittelu, toteutus ja tulokset. Lopuksi tuloksista esitetään johtopäätöksiä.