Uusimmat viitteet

  • Palvelumuotoilun hyödyntäminen yrityksen toiminnan kehittämisessä 

    Salminen, Elviira (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2018)
    Tämä opinnäytetyö käsittelee palvelumuotoilun hyödyntämistä yrityksen toiminnan kehittämisessä. Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia miksi ja miten palvelumuotoilulla voidaan kehittää yrityksen toimintaa ja mitä muuta ...
  • Onnistuneen tapahtuman tuottaminen 

    Pyykkönen, Ronja (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2018)
    Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia tapahtuman onnistumista, siihen vaikuttavia tekijöitä sekä järjestettävään tapahtumaan liittyviä ennakko-odotuksia ja niiden yhteyksiä tapahtuman onnistumiseen. ...
  • Toimistohotellin asiakkaiden toiveiden kartoitus ja asiakastyytyväisyys 

    Paavola, Essi (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2018)
    Opinnäytetyö oli tutkimuksellinen ja sen tavoitteena oli tuottaa kehitysideoita toimeksiantajayritykselle, sekä selvittää sen toimistoasiakkaiden tarpeita ja toiveita. Sen tarkoituksena oli tuottaa sellaisia kehitysideoita, ...
  • Perehdytysoppaan laatiminen siivousalan yritykselle 

    Hokkinen, Anna (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)
    Opinnäytetyön tavoitteena on laatia perehdytysopas toimeksiantajalle. Toimeksiantajana toimii Yritys X, Uusimaalla toimiva siivousalan yritys. Perehdytysoppaan tarkoituksena on helpottaa ja sujuvoittaa toimeksiantajan ...
  • Skidit Festarit -kävijäkysely 

    Kemppainen, Anette (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)
    Opinnäytetyön aiheena on Skidit Festarit -tapahtumalle toteutettu kävijäkysely. Skidit Festarit järjestää vuosittain lasten festivaalin heinäkuussa Helsingin Kalliossa. Tämä kävijäkysely oli ensimmäinen Skidit Festareille ...
  • Persoonakortit hotellin vastaanoton lisämyynnin tueksi Case: GLO Hotel Sello 

    Fagerlund, Sara; Sós, Dóra (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)
    Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli tuottaa persoonakortit tukemaan asiakaspalvelua ja lisämyyntitilanteita. Toimeksiantajana opinnäytetyössä oli lifestyle-hotelli GLO Hotel Sello. GLO Hotel Sellossa lisämyynnin ...
  • Asiakaskokemuksen kehittäminen mobiilipankkipalvelussa 

    Mörsky, Julia (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)
    Opinnäytetyö oli toiminnallinen ja tavoitteena oli tuottaa kehitysehdotuksia toimeksiantoyritykselle. Kehitysehdotuksissa keskityttiin palvelun asiakaskokemuksen kehittämiseen tunnuslukusovelluksen käytössä. Tarkoituksena ...
  • ”Ketä oikeesti kiinnostaa noin paljon sun työasiat?” — Työntekijälähettilyys verkoston näkökulmasta 

    Lehtonen, Anni (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)
    Työntekijälähettilyys ilmiönä on ihastuttanut ja vihastuttanut kotimaisia digitaalisen median ja markkinoinnin asiantuntijoita jo joidenkin vuosien ajan. Työntekijälähettiläiden motiiveja ja toiminnan hyötyjä yritykselle ...
  • Markkinointisuunnitelma majatalo Juukalle 

    Paavilainen, Mirkka (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)
    Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tehdä markkinointisuunnitelma aloittavalle yritykselle, majatalo Juukalle. Työn toimeksiantajana toimi majatalo Juuka, jolla ei vielä ollut markkinointsuunnitelmaa. Tavoitteena oli, ...
  • Digi ja deittailu - mikä on muuttunut? Case:Tinder 

    Åkerblom, Sonja (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)
    Tämän opinnäytetyön aiheena on tutkia digitalisaation aiheuttamia muutoksia deittailukulttuuriin, keskittyen mobiilideittailusovellus Tinderiin. Ilmiönä Tinder sekä vastaavat deittailupalvelut ovat melko uusia. Työssä ...
  • Tapahtuma osana työhyvinvoinnin edistämistä 

    Ojalammi, Sanni (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2016)
    Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tuottaa työhyvinvointitapahtuma, jonka avulla voitiin parantaa yrityksen henkilöstön kokonaisvaltaista työhyvinvointia. Työn toimeksiantajana toimi yritys, jota tässä raportissa kutsutaan ...
  • Tapahtuman markkinointiviestintä : Case: Innoguide Roadshow Finland 

    Hyttinen, Aleksandra (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2016)
    Opinnäytetyön tavoitteena oli toteuttaa markkinointiviestintä Innoguide Roadshow Finland -tapahtumalle, joka oli osa Euroopan komission rahoittamaa Erasmus+ -projektia. Tavoitteena oli tapahtumaan liittyvän markkinointiviestinnän ...
  • Sosiaalinen media osana yrityksen markkinointia - Case Personaria Oy 

    Pulkkanen, Hanna (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2016)
    Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on henkilöstöpalvelualalla toimivan yrityksen tunnettuuden edistäminen sosiaalisen median avulla. Lisäksi tarkoituksena on löytää sopivimmat sosiaalisen me-dian kanavat, joita yritys voi ...
  • Asiakaskokemuksen vaikutus myynninedistämisessä 

    Björkman, Siri (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2016)
    Tämä opinnäytetyö käsittelee myynninedistämistä ja sen keinojen käyttöä myymäläympäristössä sekä asiakkaan kokemuksen vaikutusta myynnin kasvattamisessa. Opinnäytetyö toteutettiin Espoon Matinkylän Siwassa ja sen ...
  • BarLaurean elintarvikkeiden ja non-food-tuotteiden hankintaprosessi 

    Heinonen, Maiju (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2016)
    Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli toteuttaa hankintaprosessi koskien elintarvikkeita sekä non-food–tuotteita Laurea-ammattikorkeakoulun alaisuudessa toimivalle ammattikeittö BarLaurealle. Työn tarkoitus oli tuottaa ...

Näytä lisää