Uusimmat viitteet

  • Skidit Festarit -kävijäkysely 

    Kemppainen, Anette (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)
    Opinnäytetyön aiheena on Skidit Festarit -tapahtumalle toteutettu kävijäkysely. Skidit Festarit järjestää vuosittain lasten festivaalin heinäkuussa Helsingin Kalliossa. Tämä kävijäkysely oli ensimmäinen Skidit Festareille ...
  • Persoonakortit hotellin vastaanoton lisämyynnin tueksi Case: GLO Hotel Sello 

    Fagerlund, Sara; Sós, Dóra (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)
    Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli tuottaa persoonakortit tukemaan asiakaspalvelua ja lisämyyntitilanteita. Toimeksiantajana opinnäytetyössä oli lifestyle-hotelli GLO Hotel Sello. GLO Hotel Sellossa lisämyynnin ...
  • Asiakaskokemuksen kehittäminen mobiilipankkipalvelussa 

    Mörsky, Julia (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)
    Opinnäytetyö oli toiminnallinen ja tavoitteena oli tuottaa kehitysehdotuksia toimeksiantoyritykselle. Kehitysehdotuksissa keskityttiin palvelun asiakaskokemuksen kehittämiseen tunnuslukusovelluksen käytössä. Tarkoituksena ...
  • ”Ketä oikeesti kiinnostaa noin paljon sun työasiat?” — Työntekijälähettilyys verkoston näkökulmasta 

    Lehtonen, Anni (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)
    Työntekijälähettilyys ilmiönä on ihastuttanut ja vihastuttanut kotimaisia digitaalisen median ja markkinoinnin asiantuntijoita jo joidenkin vuosien ajan. Työntekijälähettiläiden motiiveja ja toiminnan hyötyjä yritykselle ...
  • Markkinointisuunnitelma majatalo Juukalle 

    Paavilainen, Mirkka (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)
    Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tehdä markkinointisuunnitelma aloittavalle yritykselle, majatalo Juukalle. Työn toimeksiantajana toimi majatalo Juuka, jolla ei vielä ollut markkinointsuunnitelmaa. Tavoitteena oli, ...
  • Digi ja deittailu - mikä on muuttunut? Case:Tinder 

    Åkerblom, Sonja (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)
    Tämän opinnäytetyön aiheena on tutkia digitalisaation aiheuttamia muutoksia deittailukulttuuriin, keskittyen mobiilideittailusovellus Tinderiin. Ilmiönä Tinder sekä vastaavat deittailupalvelut ovat melko uusia. Työssä ...
  • Tapahtuma osana työhyvinvoinnin edistämistä 

    Ojalammi, Sanni (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2016)
    Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tuottaa työhyvinvointitapahtuma, jonka avulla voitiin parantaa yrityksen henkilöstön kokonaisvaltaista työhyvinvointia. Työn toimeksiantajana toimi yritys, jota tässä raportissa kutsutaan ...
  • Tapahtuman markkinointiviestintä : Case: Innoguide Roadshow Finland 

    Hyttinen, Aleksandra (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2016)
    Opinnäytetyön tavoitteena oli toteuttaa markkinointiviestintä Innoguide Roadshow Finland -tapahtumalle, joka oli osa Euroopan komission rahoittamaa Erasmus+ -projektia. Tavoitteena oli tapahtumaan liittyvän markkinointiviestinnän ...
  • Sosiaalinen media osana yrityksen markkinointia - Case Personaria Oy 

    Pulkkanen, Hanna (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2016)
    Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on henkilöstöpalvelualalla toimivan yrityksen tunnettuuden edistäminen sosiaalisen median avulla. Lisäksi tarkoituksena on löytää sopivimmat sosiaalisen me-dian kanavat, joita yritys voi ...
  • Asiakaskokemuksen vaikutus myynninedistämisessä 

    Björkman, Siri (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2016)
    Tämä opinnäytetyö käsittelee myynninedistämistä ja sen keinojen käyttöä myymäläympäristössä sekä asiakkaan kokemuksen vaikutusta myynnin kasvattamisessa. Opinnäytetyö toteutettiin Espoon Matinkylän Siwassa ja sen ...
  • BarLaurean elintarvikkeiden ja non-food-tuotteiden hankintaprosessi 

    Heinonen, Maiju (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2016)
    Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli toteuttaa hankintaprosessi koskien elintarvikkeita sekä non-food–tuotteita Laurea-ammattikorkeakoulun alaisuudessa toimivalle ammattikeittö BarLaurealle. Työn tarkoitus oli tuottaa ...
  • Huoltokirjan teko-ohjeen laatiminen Granlund Oy:lle 

    Henttonen, Atte (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2016)
    Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli varmistaa Granlund Oy:n huoltokirjojen tasalaatuisuuden pysyvyys pidemmällä aikavälillä. Tavoitteeseen pääsemiseksi tehtiin lopputuotoksena huoltokirjan laatimisen ohjetiedosto, jonka ...
  • Kohti yrittäjämäistä toimintaa ammattikorkeakouluopinnoissa 

    Ollilainen, Sara (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2016)
    Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia Laurea-ammattikorkeakoulun opettajien näkemyksiä yrittäjäyhteisö Laurea Entrepreneurship Society ry:n toiminnasta. Tavoitteena oli luoda ehdotus siitä, kuinka jatkossa kehitettäisiin ...
  • Merellisen Espoon ja Kirkkonummen kehittäminen matkailukohteena asiakkaan näkökulmasta 

    Myller, Anni; Juntunen, Eerika (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2016)
    Opinnäytetyön tarkoitus oli tuottaa kehitysehdotuksia Espoo Marketing Oy:lle merellisen Espoon ja Kirkkonummen kehittämiseksi matkailukohteena. Tutkimuksen tavoitteena oli luoda uusia ajatusmalleja, joita Espoo Marketing ...
  • Tapahtuman markkinoinnin suunnittelu - Case Bank Antiques 

    Raiski, Jadel (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2016)
    Tämän toiminnallisen opinnäytetyön aiheena oli markkinoinnin suunnittelu tapahtumalle. Toimeksiantajana toimi Fiskarsin Antiikkipäivät ry, joka on antiikkialan tapahtumia tuottava kauppiasyhdistys. Bank Antiques on yhdistyksen ...

Näytä lisää