Uusimmat viitteet

  • Imagotutkimus, case: Lumene 

    Rinta-Kauhajärvi, Merituulia (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)
    Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia suomalaisen kosmetiikkabrändin, Lumenen, imagoa sekä kokonaisuudessaan että värikosmetiikkamerkkinä. Tutkimuksen tarkoitus oli vertailla näitä kahta imagoa ja tarjota Lumenelle ...
  • Hakukoneoptimoidun sisällön tuottaminen kauneuden verkkokauppaan 

    Suomalainen, Kati (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)
    Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tarkoituksena oli keskittyä tuottamaan korkealaatuista, kauneuden verkkokaupan kohderyhmää palvelevaa sisältöä huomioiden Googlen hakukonerobottien toimintatavat. Tavoitteena oli nostaa ...
  • Omnian hius- ja kauneudenhoitopalveluiden kehittäminen 

    Hietanen, Maiju (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)
    Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli antaa kehitysehdotuksia Omnian hius- ja kauneudenhoitopalveluiden parantamiseksi palvelumuotoilun menetelmiä hyödyntäen. Omnian hius- ja kauneudenhoitopalveluja toteutetaan opiskelijatyönä ...
  • Lasten kosmetiikka ja alaikäisille suunnattu markkinointi 

    Ebrahim, Fiona (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)
    Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli kartoittaa miksi lapsille suunnattua kosmetiikkaa valmistetaan ja miten se poikkeaa aikuisille suunnatusta kosmetiikasta. Lisäksi tarkoituksena oli selvittää, millainen lapsen ihon ...
  • Luksus palvelualalla 

    Tuominen, Camilla; Ylikopsa, Miia (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)
    Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia luksuksen merkitystä palvelualalla, ja sitä miten kuluttajat kokevat luksuksen. Teoriaosuuden pohjalta luotiin luksusetiketti toimeksiantajalle. Työn toimeksiantajana toimi ...
  • Estenomiyhdistyksen perustaminen 

    Määttä, Linda; Lehtosaari, Hanna (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)
    Tämän opinnäytetyön tarkoitus oli kerätä tietopaketti yhdistyksen perustamiseen ja ylläpitoon liittyvistä toimista estenomiyhdistyksen perustamista varten. Työn tavoitteena oli perustaa yhdistys, jonka avulla kasvatetaan ...
  • Tarvelähtöisyys osana myymäläkierron suunnittelua ja toteutusta, case: Hairmail Oy 

    Saarela, Anna; Heiskanen, Vilma (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)
    Opinnäytetyön tarkoituksena oli suunnitella ja toteuttaa hius- ja kauneusalan tukkumyymälän tuotteiden uudelleensijoittelu. Toimeksiantajana opinnäytetyölle toimi Hairmail Oy. Opinnäytetyö jaettiin teoreettiseen viitekehykseen ...
  • Boost your beautybusiness - konsultaatiopajat kauneudenhoitoalan yrityksille 

    Liimatainen, Marja (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)
    Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kauneudenhoitoalojen yrityksille tarkoitetun yrityskonsultointikonseptin rakentaminen ja testaaminen. Tavoitteina oli kartoittaa konsultaatiopalveluiden tarvetta kauneudenhoitoalalla, ...
  • Markkinoinnin lainsäädäntö 

    Tolonen, Terhi (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)
    Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tutustua kuluttajansuojalakiin ja katsoa sitä kosmetiikka-alan näkökulmasta. Opinnäytetyö tehtiin yhteistyössä Laurea-ammattikorkeakoulun kauneudenhoitoalan koulutusohjelman kanssa. ...
  • Kauneudenhoitoalan taitajana ammattiopistossa - opas kilpailuvalmennukseen 

    Nevalainen, Nea (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)
    Taitaja-ammattitaitokilpailut ovat suuren suosin kerännyt kilpailutapahtuma ammattiin opiskeleville nuorille. Tämän työn tarkoituksena oli suunnitella ja toteuttaa Taitaja-ammattitaitokilpailuihin liittyvä valmennusopas ...
  • Etanavoiteesta harsonaamioihin- eteläkorealainen kosmetiikka ja sen markkinat 

    Yli-Opas, Milja; Ojalammi, Iris (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)
    Opinnäytetyön tarkoituksena oli tehdä laajakatseinen tutkielma eteläkorealaisesta kosmetiikasta sekä sen markkinoista ja trendeistä. Kyselytutkimuksen avulla opinnäytetyössä kartoitettiin eteläkorealaisen kosmetiikan ...
  • Kuluttajien tietoisuus kosmetiikkapakkausten merkinnöistä 

    Aakkula, Assi; Jääskeläinen, Anniina (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)
    Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, kuinka hyvin kuluttajat tuntevat kosmetiikan pakkausmerkintöjä, ja ovatko he kiinnostuneita saamaan niistä lisää tietoa. Samalla selvitettiin, kiinnittävätkö kuluttajat ...
  • Sunkissed-brändin asema itseruskettavien kosmetiikkatuotteiden markkinoilla Suomessa 

    Vuojolainen, Sanna; Hedström, Hanna (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)
    Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää Sunkissed -itseruskettavan kosmetiikkabrändin asema Suomen markkinoilla. Työn toimeksiantajana toimi Sunkissed-brändin jakelija Satoki Partners Oy. Työn tarkoituksena oli koota ...
  • Raaka-ainetietoutta parturi-kampaajille 

    Korhonen, Kaisa (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)
    Tämän opinnäytetyön tavoite oli selkeä tietopaketti parturi-kampaajille tärkeimmistä kosmetiikan raaka-aineryhmistä. Opinnäytetyö tehtiin yhteistyössä Vantaan ammattiopisto Varian hiusalan kanssa, jossa toiminnallisen osan ...
  • Facebook kosmetiikkabrändin markkinoinnin työkaluna Case: Risu 

    Kaskela, Reetta (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)
    Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, miten Facebookia voidaan hyödyntää yrityksen markkinoinnissa. Teoriaosuudessa syvennyttiin digitaaliseen markkinointiin, mainontaan sekä Facebookiin yrityksen työkaluna. Opinnäytetyön ...

Näytä lisää