Uusimmat viitteet

  • Franchising kosmetiikkayrityksen laajenemisstrategiana : Case: Maahantuontiyritys X 

    Pettinen, Sini; Savolainen, Mira (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2018)
    Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli esitellä franchising-toimintamuotoa liiketoiminnan laajentamiskeinona kosmetiikan maahantuontiyritykselle. Toimeksiantajana opinnäytetyölle oli suomalainen Maahantuontiyritys X, joka ...
  • Markkinointisuunnitelma: V 10 Plus 

    Liukkonen, Kati (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2018)
    Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda puolen vuoden markkinointisuunnitelma japanilaiselle V 10 Plus kosmetiikkasarjalle. Yhteistyökumppanina toimi sarjan maahantuoja Ihola Oy. Markkinointisuunnitelman tavoitteena ...
  • Onnistuneen kouluttamisen keinot kauneusalalla 

    Kivekäs, Heini (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2018)
    Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää kauneusalan ammattilaisten koulutustoimintaa ja kouluttajan ammattitaitoa koulutuksessa. Opinnäytetyön toiminnallinen osuus tehtiin yhteistyössä Natcos Oy:n kanssa, ...
  • Ammatinopettajien käsitys koulutusreformista hius- ja kauneudenhoitoalalla 

    Lahtinen, Susanna (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2018)
    Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää laadullisen tutkimuksen avulla ammatinopettajien käsitystä ammatillisen koulutuksen reformista. Lisäksi selvitetään, mitä positiivisia ja negatiivisia asioita reformi on ...
  • Suomalaisten kasvien käytettävyys luonnonparfyymin valmistuksessa 

    Tahvanainen, Riikka (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2018)
    Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, mitä suomalaisia luonnonkasveja voitaisiin hyödyntää luonnonkosmetiikan parfyymin valmistuksessa. Tavoitteena oli löytää potentiaalisia luonnon raaka-aineita ja koota yhteen ...
  • Hiustenhoitolisäpalvelujen kannattavuus ja arvo hiusalan yrittäjälle 

    Pekkola, Pilvi (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2018)
    Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli arvioida erään hiustenhoitotuotemerkin tarjoamien lisäpalveluiden kannattavuutta hiustenvärjäyspalvelujen yhteydessä nykyisellä hinnoittelumallilla sekä luoda yleiskuvaa lisäpalvelujen ...
  • Hiusalan tukkumyymälän toiminnan kehittäminen 

    Hannu, Maria; Rantanen, Katariina (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2018)
    Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää Wellan tukkumyymälän asiakkaiden tyytyväisyyttä ja tukkumyymälän mahdollisia kehittämiskohteita. Työssä pyrittiin selvittämään asiakkaiden tyytyväisyyttä muun muassa myymälän ...
  • Ammatillisen koulutuksen reformi ja sen taustat 

    Alho-Mäkinen, Niina (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2018)
    Tämän opinnäytetyön tavoite oli selvittää mitä 1.1.2018 voimaan tullut ammatillisen koulutuksen reformi tarkoittaa. Sekä kartoittaa millaista taustamateriaalia julkinen valta on reformin rakentamisessa käyttänyt ja esittänyt ...
  • Glamlin-kosmetiikkakonsultaatiopalvelun mahdollisuudet kansainvälistymiseen 

    Nurkkala, Anni; Savonen, Sonja (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2018)
    Opinnäytetyön tavoitteena oli analysoida Glamlin-kosmetiikkakonsultaatiopalvelun kansainvälistymisen ja liiketoiminnan laajentamisen mahdollisuuksia Englannin markkina-alueelle. Teoreettisessa viitekehyksessä käsiteltiin ...
  • Hiusalan opinnoista asiakkaaksi - tapahtumamarkkinoinnin voima 

    Virolainen, Kristiina (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2018)
    Opinnäytetyön tarkoitus oli tuoda Schwarzkopf Professional Finlandille uutta näkökulmaa ja ideoita ammattikoulukohtaisiin tapahtumiin sekä kauneudenhoitoalan opiskelijoiden tarpeiden kartoittamiseen. Teoriassa käsitellään ...
  • Tunnista aito luonnonkosmetiikka, vältä viherpesua 

    Kuurne, Laura (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2018)
    Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli saada luonnonkosmetiikan kuluttajat tietoisemmiksi käyttämänsä kosmetiikan tuotesisällöstä ja opettaa heidät tunnistamaan suurimmat erot aidon luonnonkosmetiikan ja perinteisen kosmetiikan ...
  • Kuinka selvitä ravintolisäviidakossa? : Uuden työntekijän perehdytysopas 

    Salminen, Satu (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2018)
    Maahantuoja on vastuussa markkinoille tuomastaan ravintolisästä. Ravintolisien lainsäädäntö on kuitenkin monimutkaista ja hajanaista. Tässä opinnäytetyössä pyrittiin vastaamaan kyseiseen ongelmaan tarjoamalla ravintolisien ...
  • Hiustenmuotoilutuotteiden instrumentaaliset testausmenetelmät 

    Rouhiainen, Terhi (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2018)
    Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli kartoittaa erilaisia hiustenmuotoilutuotteiden testausmenetelmiä sekä niihin liittyvää laitteistoa ja käytäntöjä. Tavoitteena oli löytää ammattikorkeakoulu Laurealle sopiva laitekokonaisuus, ...
  • Vaikuta vaikuttajiin tapahtumamarkkinoinnilla : Case: Adtraction Marketing Oy 

    Ollari, Pauliina (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2018)
    Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli suunnitella ja järjestää tapahtuma sosiaalisen median vaikuttajille. Tapahtuma järjestettiin yhteistyökumppani affiliatemarkkinointitoimisto Adtraction Marketing Oy:n asiakkaalle ...
  • Tuoksujen koulutus myyntihenkilöstölle 

    Lindh, Linda (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2018)
    Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli löytää tehokkain tapa kouluttaa tuoksuja myyntihenkilöstölle ja pohtia voiko tuoksuja kouluttaa verkossa tai videokoulutuksena. Teoriassa käytiin läpi tuoksujen tyypit, tuoksuperheet, ...

Näytä lisää