Uusimmat viitteet

  • Markkinointi sosiaalisessa mediassa – edistämisopas MAKE UP FOR EVER Finlandille 

    Sihvoin, Saana (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)
    Tämän opinnäytetyön tavoite oli tuottaa kirjallinen edistämisopas sosiaalisessa mediassa tapahtuvasta markkinoinnista ja sen suunnittelusta kosmetiikkabrändi MAKE UP FOR EVER Finlandille. Edistämisoppaan tavoitteena oli ...
  • Lisäarvon tuottaminen asiakkaalle kosmetiikkaliikkeessä 

    Asikainen, Noora (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)
    Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tuottaa perehdytysmateriaali palvelun lisäarvon luomisesta toimeksiantajayrityksen uusien työntekijöiden käyttöön. Työssä tutkitaan lisäarvon käsitettä ja erilaisia tapoja tuottaa ...
  • Miesten kosmetiikan käyttö ennen, nyt ja tulevaisuudessa 

    Poutiainen, Jessica (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)
    Miesten kosmetiikkamarkkinat ovat viime vuosina olleet selkeässä murroksessa. Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, miten miesten kosmetiikan käyttö on muuttunut viimeisten vuosikymmenien aikana. Tavoitteena oli ...
  • Palvelun laadun parantaminen kosmetiikan suoramyyntiyrityksessä 

    Karumaa, Sanni (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)
    Tämän opinnäytetyön tarkoitus oli selvittää, millaiseksi kosmetiikan suoramyyntiyrityksen asiakkaat kokevat palvelun laadun tällä hetkellä ja miten sitä voisi parantaa. Työn toimeksiantajana toimi kansainvälisesti tunnettu ...
  • Vlogiyhteistyöt arvokkaampia kuin kaupalliset mainokset 

    Vallioniemi, Katri (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)
    Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, millainen markkinointikanava kauneusvlogi on ja miten kosmetiikkayrityksen markkinointia voi kehittää kauneusvlogien avulla. Tutkimuskysymyksillä pyrittiin selvittämään, miksi ...
  • Tuotekoulutuksen vaikutus kosmetiikkamyyjän työmotivaatioon 

    Leppäkorpi, Elina (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)
    Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia tuotekoulutuksen vaikutusta kosmetiikkamyyjän työmotivaatioon. Opinnäytetyön yhteistyökumppanina toimi Estée Lauder Finland Oy. Työn teoreettinen viitekehys käsittelee myyntityötä, ...
  • Chanel-brändin nuorentaminen Suomessa 

    Auvinen, Elina (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)
    Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kartoittaa Chanel-kosmetiikkabrändin imagoa ja asiakaskuntaa Suomessa sekä luoda saatujen tulosten pohjalta kehitysehdotuksia Chanel-brändin markkinointiin Suomessa brändin nuorentamisen ...
  • Sosiaalinen markkinointi - case: Tuoksuyliherkkien huomioiminen julkisissa tiloissa 

    Kallio, Aamu (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)
    Tämän opinnäytetyön tarkoitus oli selvittää Allergia- ja Astmaliiton tämänhetkistä sosiaalisen markkinoinnin onnistumista, sekä saada uusia yhteistyökontakteja ja ideoita sosiaalisen markkinoinnin kehittämiseen. Selvitys ...
  • Kérastasen pesupaikkahoitojen myynnin kehittäminen 

    Sutinen, Elina (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)
    Opinnäytetyön tarkoituksena oli tuottaa L’Oréal Finland Oy:lle kehitysehdotuksia pesupaikkahoitojen myynnin edistämiseen Kérastase-kampaamoissa. Kérastase on kampaamokosmetiikkabrändi, jonka merkittävä lisämyynnin väline ...
  • Advertoriaali luonnonkosmetiikkayrityksen markkinoinnin tukena 

    Wakkari, Reetta; Kantele, Mimi (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)
    Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tarkoitus oli selvittää, mitkä eri tekijät vaikuttavat hyvän mainostekstin kirjoittamiseen ja mitkä osa-alueet mainostekstin laatijan tulee hallita. Tarkoituksena oli kirjoittaa valitulle ...
  • Perehdyttäminen ja tuotemyynti osana yrityksen strategiaa case: Artemis City Spa 

    Niskanen, Alexa (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)
    Tämä opinnäytetyö käsitellee kahta pääaihetta, jotka ovat työntekijän perehdyttäminen ja tuotemyynti. Näiden aiheiden yhteisenä tuloksena on toteutettu koulutuskansio case yritykselle. Koulutuskansion on tarkoituksena olla ...
  • Facebookin hyödyntäminen kauneudenhoitoalan koulutuksessa ja sen edut estenomeille 

    Varonen, Ida (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)
    Tämä opinnäytetyö käsittelee sosiaalisen median hyödyntämistä kauneudenhoitoalan opinnoissa sekä Facebookin tarjoamia mahdollisuuksia estenomiopiskelijoille, kauneudenhoitoalalla työskenteleville ja muille alasta ...
  • Mitä on luonnonkosmetiikka? - tutkimus kuluttajien näkemyksistä 

    Hallanaro, Jenni (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)
    Luonnollisuudesta ja luonnonraaka-aineista on tullut viime vuosina yhä suositumpia kosmetiikan valmistuksessa ja markkinoinnissa. Varsin erilaisia kosmetiikkatuotteita voidaan markkinoida luonnollisina tai luonnonkosmetiikkana, ...
  • Ravintolisän vaikutus hiusten kasvuun ja kuntoon, Proparin Forte 

    Koskinen, Tiia (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2016)
    Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kerätä tutkimusmateriaalia opinnäytetyön toimeksiantajalle Scanpharma Oylle ravintolisä Proparin Forten positiivisesta vaikutuksesta hiusten kasvuun ja hyvinvointiin. Tutkimusmateriaalin ...
  • Ideasta kuluttajan iholle 

    Viik, Katariina (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2016)
    Opinnäytetyön tavoitteena oli perehtyä kosmetiikkatuotteen matkaan ideasta kuluttajan iholle, ja toteuttaa aiheesta Laurea-ammattikorkeakoulun kauneudenhoitoalan opiskelijoilla soveltuva opetusvideo, jossa koko laaja ...

Näytä lisää