Omat kotisivut ja markkinointisuunnitelma
Härkönen, Tuomas (2011)
Härkönen, Tuomas
Tampereen ammattikorkeakoulu
2011
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201105045995
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201105045995
Tiivistelmä
Internet on nykypäivänä yksi olennaisimmista markkinointikanavista, haluttiin markkinoida mitä tahansa. Tässä opinnäytetyössä toteutettiin Mr.Mephisto -tavaramerkille internet-kotisivut julkaisujen sijoituspaikaksi, tunnettavuuden
lisäämiseksi ja henkilökohtaisen osaamisen markkinointia varten. Tavaramerkki käsittää opinnäytetyöntekijän itsensä taiteeseen liittyvän osaamisen.
Lisäksi suunniteltiin markkinointikokonaisuus, jonka osana rakennettu sivusto tulisi toimimaan valittujen sosiaalisten medioiden kanssa käsi kädessä. Sosiaalisten medioiden ajatuksena on siinä toimia instansseina, joiden avulla kohderyhmät tavoitetaan.
Työssä käytiin läpi sivuston rakentamisen vaiheet ja valitut rakennustekniikat. Valitut ratkaisut koskien sivustoa ja koko markkinointikokonaisuutta esiteltiin ja perusteltiin.
lisäämiseksi ja henkilökohtaisen osaamisen markkinointia varten. Tavaramerkki käsittää opinnäytetyöntekijän itsensä taiteeseen liittyvän osaamisen.
Lisäksi suunniteltiin markkinointikokonaisuus, jonka osana rakennettu sivusto tulisi toimimaan valittujen sosiaalisten medioiden kanssa käsi kädessä. Sosiaalisten medioiden ajatuksena on siinä toimia instansseina, joiden avulla kohderyhmät tavoitetaan.
Työssä käytiin läpi sivuston rakentamisen vaiheet ja valitut rakennustekniikat. Valitut ratkaisut koskien sivustoa ja koko markkinointikokonaisuutta esiteltiin ja perusteltiin.