SÄHKÖINEN VIESTINTÄ : Case: Porin Rakennusmessut 2011
Hänninen, Mari (2011)
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2011112515542
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2011112515542
Tiivistelmä
Tämä opinnäytetyö käsittelee Porin Rakennusmessujen 2011 sähköistä viestintää, johon sisältyy Porin Rakennusmessujen internetsivujen siirtäminen julkaisujärjestelmään sekä sosiaalisen media merkitys markkinointi- ja messuviestinnässä.
Rakennusmessuprojekti kesti syksystä 2010 kevääseen 2011. Tuona aikana messujen sähköistä viestintää parannettiin. Perehdyn tässä työssäni Porin Rakennusmessujen internetsivujen ylläpitoon liittyvien ongelmien ratkaisuun sekä kartoitan yleisesti organisaatioviestinnän haasteita sekä sosiaalisen median merkitystä viestinnässä.
Projektin myötä Porin Rakennusmessut saivat uudet internetsivut, jotka hyödyntävät julkaisujärjestelmä Joomla!:a ja vastaavat paremmin messutyöryhmän tarpeisiin. Mielestäni tätä opinnäytetyötä voi käyttää tukena ja informaation lähteenä, kun Porin Rakennusmessujen viestintää jatkossa suunnitellaan.
Rakennusmessuprojekti kesti syksystä 2010 kevääseen 2011. Tuona aikana messujen sähköistä viestintää parannettiin. Perehdyn tässä työssäni Porin Rakennusmessujen internetsivujen ylläpitoon liittyvien ongelmien ratkaisuun sekä kartoitan yleisesti organisaatioviestinnän haasteita sekä sosiaalisen median merkitystä viestinnässä.
Projektin myötä Porin Rakennusmessut saivat uudet internetsivut, jotka hyödyntävät julkaisujärjestelmä Joomla!:a ja vastaavat paremmin messutyöryhmän tarpeisiin. Mielestäni tätä opinnäytetyötä voi käyttää tukena ja informaation lähteenä, kun Porin Rakennusmessujen viestintää jatkossa suunnitellaan.