Uusimmat viitteet

  • Customer Relationship Management in Finnish Ice-hockey League organizations 

    Junkala, Teemu (Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2017)
    The main objective of the thesis was to examine the current state of customer relationship management (CRM) and the possible future development needs in Finnish Ice-Hockey League organizations. The topic has been studied ...
  • Kuulutusmenettely -takavarikoidun omistajattoman omaisuuden menettämisseuraamus 

    Airaksinen, Aki; Kuitunen, Sari (Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2018)
    Tutkimuksen aiheena oli takavarikoidun omistajattoman omaisuuden kuulutusmenettely. Kuuluttamista säätelevä laki on säädetty vuonna 1925 ja takavarikoitua omaisuutta koskeva pakkokeinolaki vuonna 2014. Tavoitteena oli ...
  • Arvonluonti tilitoimiston asiakkaalle 

    Kananen, Tiia (Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2018)
    Opinnäytetyö käsittelee tilitoimiston henkilöstön näkemyksiä arvonluonnista asiakkaalle. Opinnäytetyön toimeksiantajana oli Keski-Suomen alueella sijaitseva tilitoimisto. Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää keinoja, ...
  • Yrityksen sairauspoissaolot hallintaan työergonomiaa johtamalla 

    Rönn, Teija (Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2017)
    Opinnäytetyön tavoitteena oli saada tietoa Osuuskauppa Keskimaan työergonomian ja sairaspoissaolojen johtamisen nykytilasta ja tarpeista keskijohdon näkökulmasta. Tutkimusongelman lähtökohtana olivat yrityksen kohonneet ...
  • Omat merkit päivittäistavarakaupassa : Keskiössä Pirkka, K-Menu ja Euro Shopper 

    Puolijoki, Niko (Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2018)
    Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, mitä K-ruokakauppojen omat tuotemerkit merkitsevät K-ruokakaupalle juuri sen omasta näkökulmasta tarkasteltuna. Tarkoituksena oli saada vastaukset kysymyksiin, minkälaisia elementtejä ...
  • Lakiassistenttipalvelun luominen assistentti- ja viestintätoimistolle 

    Timonen, Noora (Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2018)
    Opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda lakiassistenttipalvelu toimeksiantajayritys Avitas Oy:n käyttöön, sillä yritys pyrkii erikoistumaan lakitoimistojen asiantuntevaan palvelemiseen. Avitas tarjoaa muun muassa ...
  • Pientalojen gryndauksen markkina- ja kilpailija-analyysi 

    Paavolainen, Ville (Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2017)
    Työn toimeksiantajalla oli halu selvittää pientalojen gryndausmarkkinoita ja -kilpailijoita. Näin ollen tarkoituksena oli pyrkiä löytämään spesifiä tietoutta markkinoista ja kilpailijoista. Tavoitteena oli löytää riittävän ...
  • Kuinka tuotteistaa oma osaaminen yrittäjyyskasvatuksen asiantuntijapalveluksi? 

    Rytkönen, Tomi (Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2017)
    Opinnäytetyön tarkoituksena oli tuotteistaa oma osaaminen yrittäjyyskasvatuksen asiantuntijapalveluksi ammatilliseen koulutukseen. Tavoitteena oli selvittää, millaiset harjoitukset ja toimintamallit toimivat parhaiten ja ...
  • Asunto-osakeyhtiöiden tuloslaskelmien hyödyntäminen vertailutietona 

    Laitinen, Otto (Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2017)
    Opinnäytetyön toimeksiantajana oli kiinteistö ja rakennusalan taloushallintoon erikoistunut Dextili Oy. Yrityksessä laadituista sadoista asunto osakeyhtiöiden tilinpäätöksistä oli kahden viime vuoden ajan kerätty Excel ...
  • Sisäinen motivaatio osana myynnin johtamista 

    Ylönen, Sanni (Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2017)
    Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää myyntityön motivaation johtamiseen liittyviä esimiestason näkemyksiä ja kokemuksia toimeksiantajayrityksessä. Toimeksiantajayrityksen Järvi-Suomen alueen henkilöstön myyntityöhön ...
  • Improving wellness solution sales through successful B2B partnerships in the UK : Case Firstbeat Technologies Oy 

    Pönkänen, Silja (Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2017)
    The purpose of the thesis was to examine the factors affecting the UK market sales figures of a professional coaching solution provided by assignor company, the Firstbeat Technologies Oy. In addition, the study described ...
  • Rekin valikoimaan kuuluvien brändien asemoituminen 

    Nieminen, Mira (Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2017)
    Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, miten Omnichannel Retail Services Oy:n eli Rekin valikoimaan kuuluvat brändit asemoituvat yrityksen asiakkaiden mielissä. Rekki myy verkkokaupassaan kuluttajilta ostettuja vähän ...
  • Kauppakeskuksen asiakasprofiili : Case: Kauppakeskus Forum Jyväskylä 

    Heinonen, Veera (Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2017)
    Tutkimuksen tarkoituksena oli tehdä toimeksiantajalle toimiva asiakasprofiilirunko, jota voitaisiin käyttää hyväksi tulevassa markkinoinnissa. Toimeksiantajana toimi Citycon Oy ja tarkemmin kauppakeskus Forum. Tavoitteena ...
  • Tennarien ostajan ostopolku 

    Hermaala, Mika (Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2017)
    Opinnäytetyössä tutkittiin ihmisten tennareiden ostopolkua ja siihen vaikuttavia tekijöitä. Tutkimuskysymyksien avulla pyrittiin selvittämään tekijöitä, jotka ohjaavat ihmisten osto-päätöksiä ja niihin liittyvää toimintaa ...
  • B2B-ostoprosessi 

    Leväinen, Katri (Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2017)
    Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia B2B-ostoprosessia sosiaalisen median palvelua hankittaessa ja selvittää, millaisista tekijöistä asiakkaan kokema arvo ostoprosessissa muodostuu. Lisäksi haluttiin selvittää, millaista ...

Näytä lisää