Mainosvideot Popot Sneaker Storelle
Perttilä, Miika (2012)
Perttilä, Miika
Metropolia Ammattikorkeakoulu
2012
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201205188804
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201205188804
Tiivistelmä
Toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli tehdä Popot Sneaker Storea hyödyttäviä käytännön markkinoinnin toimenpiteitä tulevaisuuden markkinoinnin kanavassa. Popot Snea-ker Store on retrourheilukenkiä myyvä pieni yritys Helsingin Punavuoressa, joka on menestynyt hyvin aktiivisen markkinoinnin avulla.
Tarkoitus oli jatkaa Popot Sneaker Storen aktiivista linjaa markkinoinnissa online-videomarkkinoinnin keinoin. Online-videomarkkinointi valikoitui toimintatavaksi sen vuoksi, että se on muodostunut tärkeäksi markkinointivälineeksi retrourheilukenkien parissa viime vuosina.
Työn raporttiosuudessa tutustuttiin Popot Sneaker Storeen yrityksenä, kerättiin tietoa online-videomarkkinoinnista ja tarkasteltiin, kuinka muut retrourheilukenkiä maailmalla myyvät yritykset ovat käyttäneet videota markkinoinnissaan.
Konkreettisena tuotoksena laadittiin kaksi mainosvideota, jotka tehtiin Popot Sneaker Sto-ren markkinointikäyttöön. Videot toimivat Popot Sneaker Storelle välineenä markkinoida omaa tyylikästä ja positiivista imagoa.
Tarkoitus oli jatkaa Popot Sneaker Storen aktiivista linjaa markkinoinnissa online-videomarkkinoinnin keinoin. Online-videomarkkinointi valikoitui toimintatavaksi sen vuoksi, että se on muodostunut tärkeäksi markkinointivälineeksi retrourheilukenkien parissa viime vuosina.
Työn raporttiosuudessa tutustuttiin Popot Sneaker Storeen yrityksenä, kerättiin tietoa online-videomarkkinoinnista ja tarkasteltiin, kuinka muut retrourheilukenkiä maailmalla myyvät yritykset ovat käyttäneet videota markkinoinnissaan.
Konkreettisena tuotoksena laadittiin kaksi mainosvideota, jotka tehtiin Popot Sneaker Sto-ren markkinointikäyttöön. Videot toimivat Popot Sneaker Storelle välineenä markkinoida omaa tyylikästä ja positiivista imagoa.