Asiakastyytyväisyyskysely Bodycenterille
Kanto, Henri (2012)
Kanto, Henri
Kemi-Tornion ammattikorkeakoulu Lapin ammattikorkeakoulu
2012
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201205229364
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201205229364
Tiivistelmä
TIIVISTELMÄ
Kanto, Henri 2012. Asiakastyytyväisyystutkimus Bodycenterille. Opinnäytetyö. Kemi-Tornion Ammattikorkeakoulu. Kaupan ja kulttuurin toimiala. 56 sivua. Liitteet 1 - 2.
Opinnäytetyöni on tehty hyvinvointikeskus Bodycenterille. Asiakastyytyväisyystutkimuksen tavoitteena on saada selville asiakkaiden mielipiteet yrityksen palveluista ja henkilökunnasta. Tutkimuksen tulokset kertovat myös, miten asiakkaat kiinnostuvat Bodycenteristä. Tutkimuksesta käy ilmi myös asiakkaiden kehitysideat ja – toiveet.
Opinnäytetyöni teoreettinen osa käsittelee asioita, jotka liittyvät markkinointiin, asiakastyytyväisyyteen ja palveluun. Empiirisessä osuudessa olevat tiedot hankittiin asiakastyytyväisyyskyselyllä. Asiakastyytyväisyyskyselyssä Bodycenterin asiakkaat täyttivät kyselylomakkeen.
Tutkimuksen tulosten mukaan Bodycenterin asiakkaat olivat hyvin tyytyväisiä yrityksen palveluihin ja toimintaan. Vain muutama arvosana oli hieman alempi, kuin tyydyttävän raja. Tutkimuksessa saatiin myös hyvin tietoa, mitä asiakkaat haluavat Bodycenterin kehittävän. Asiakkaat olivat erityisen tyytyväisiä toimipisteiden sijaintiin ja henkilö-kunnan asiakaspalveluun ja ammattitaitoon.
Asiasanat: markkinointi, asiakastyytyväisyys ja palvelu.
Kanto, Henri 2012. Asiakastyytyväisyystutkimus Bodycenterille. Opinnäytetyö. Kemi-Tornion Ammattikorkeakoulu. Kaupan ja kulttuurin toimiala. 56 sivua. Liitteet 1 - 2.
Opinnäytetyöni on tehty hyvinvointikeskus Bodycenterille. Asiakastyytyväisyystutkimuksen tavoitteena on saada selville asiakkaiden mielipiteet yrityksen palveluista ja henkilökunnasta. Tutkimuksen tulokset kertovat myös, miten asiakkaat kiinnostuvat Bodycenteristä. Tutkimuksesta käy ilmi myös asiakkaiden kehitysideat ja – toiveet.
Opinnäytetyöni teoreettinen osa käsittelee asioita, jotka liittyvät markkinointiin, asiakastyytyväisyyteen ja palveluun. Empiirisessä osuudessa olevat tiedot hankittiin asiakastyytyväisyyskyselyllä. Asiakastyytyväisyyskyselyssä Bodycenterin asiakkaat täyttivät kyselylomakkeen.
Tutkimuksen tulosten mukaan Bodycenterin asiakkaat olivat hyvin tyytyväisiä yrityksen palveluihin ja toimintaan. Vain muutama arvosana oli hieman alempi, kuin tyydyttävän raja. Tutkimuksessa saatiin myös hyvin tietoa, mitä asiakkaat haluavat Bodycenterin kehittävän. Asiakkaat olivat erityisen tyytyväisiä toimipisteiden sijaintiin ja henkilö-kunnan asiakaspalveluun ja ammattitaitoon.
Asiasanat: markkinointi, asiakastyytyväisyys ja palvelu.