STRATEGIC MARKETING PLAN IN PRODUCT LIFE CYCLE
Soltani, Solmaz (2012)
Soltani, Solmaz
Vaasan ammattikorkeakoulu
2012
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2012061312625
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2012061312625
Tiivistelmä
Nykypäivän liikemaailmassa tunnustaa strategian ja strategian hallinnan. Normaalisti kaikissa strategisissa prosesseissa on kolme eri vaiheanalyysia. Selkeyteen ja asetuksen suunnitelmien ja täytäntöönpanon kaikissa strategioissa vaikuttavat merkittävästi ympäristön muutos. Täällä keskitytään muotoiluun strategiasta ja sovittaa tuotteen elinkaaren vaiheet välittämään menestyksekkäästi markkinoilla kilpailuissa. Johtajien täytyy laatia markkinointistrategia, joka luo kilpailuetua ja kannat organisaation tuotteita tehokkaasti. Strategian muotoilu sisältää kolme vaihetta, mutta tämä artikkeli on rajoitettu yhden vaiheen lisäksi hinnoittelustrategiaan, miten nämä strategiat ovat yhteydessä ja yhteistyössä keskenään ja kuinka sovittaa ne tuotteen elinkaaren vaiheisiin. Tämä tavoite on saavutettu esimerkillä tietokoneita myyvästä yrityksestä Vaasassa ja niiden kilpailu haasteista ja strategioista. Tämän kautta lukijat näkevät, kuinka kilpailu tapahtuu markkinoilla, kuinka vaikeaa se on ohittaa, kuinka tärkeää on