Myynnin tuki
Kirves, Santeri (2021)
Kirves, Santeri
2021
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2021061115733
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2021061115733
Tiivistelmä
Opinnäytetyö toteutetaan päiväkirjamuodossa seuraten myyjän työtehtäviä. Työskentely tehdään yritykselle, joka tuottaa kotimaassa IT ja tulostuspalveluita.
Opinnäytetyön ideana on löytää kehityskohteita myyjän saamaan ja tarvittavaan tukeen tehdäkseen uusasiakashankintaa ja pitääkseen yllä jo olemassa olevia asiakkuussuhteita.
Kehitysideoita on tullut viikkotasolla työn aikana tehtyjen havaintojen perusteella ja tuotu tueksi kirjallisuutta. Kehitysehdotuksia on tehty tämän opinnäytetyön pohjalta yritykselle.
Yleisimpiä haasteita ovat uusasiakashankinta ja tunnettuus ja näihin pohditaankin vastauksia.
Opinnäytetyön ideana on löytää kehityskohteita myyjän saamaan ja tarvittavaan tukeen tehdäkseen uusasiakashankintaa ja pitääkseen yllä jo olemassa olevia asiakkuussuhteita.
Kehitysideoita on tullut viikkotasolla työn aikana tehtyjen havaintojen perusteella ja tuotu tueksi kirjallisuutta. Kehitysehdotuksia on tehty tämän opinnäytetyön pohjalta yritykselle.
Yleisimpiä haasteita ovat uusasiakashankinta ja tunnettuus ja näihin pohditaankin vastauksia.