Kilpailijoista erottautuminen : Case Autokorjaamo Partner Oy
Antikainen, Juho; Eskelinen, Jukka (2012)
Antikainen, Juho
Eskelinen, Jukka
Laurea-ammattikorkeakoulu
2012
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2012121319394
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2012121319394
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on saada esiteltyä uudet ja toimivat markkinointikeinot Autokorjaamo Partner Oy:lle, joilla yritys voi erottautua kilpailijoista ja parantaa mainontaa kokonaisuudessaan. Tärkeään rooliin työtä tehdessä nousi eri markkinointikanavien ja -keinojen vertailu. Opinnäytetyössä vertaillaan erilaisia tapoja lisätä yrityksen tunnettavuutta ja markkinoinnin keinoja, jotka voisivat vaikuttaa mainontaan positiivisesti. Lopuksi valittiin tutkimuksiin perustuen Autokorjaamo Partnerille sopivimmat keinot ja esiteltiin uudistuseh-dotukset.
Opinnäytetyö toteutettiin haastattelemalla toimitusjohtajaa ja perehtymällä markkinoinnin teoriaan. Autokorjaamo Partnerille tarjotut kehitysehdotukset painottuvat sosiaalisen median käyttöön mainonnassa, henkilökohtaisen myyntityön kehittämiseen sekä yrityksen visuaaliseen ilmeeseen.
Opinnäytetyö toteutettiin haastattelemalla toimitusjohtajaa ja perehtymällä markkinoinnin teoriaan. Autokorjaamo Partnerille tarjotut kehitysehdotukset painottuvat sosiaalisen median käyttöön mainonnassa, henkilökohtaisen myyntityön kehittämiseen sekä yrityksen visuaaliseen ilmeeseen.