Brändistrategia : Keski-Pohjanmaan Opisto
Herranen, Jani (2013)
Herranen, Jani
Centria ammattikorkeakoulu (Keski-Pohjanmaan ammattikorkeakoulu)
2013
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201303193437
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201303193437
Tiivistelmä
Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda brändi-identiteetti Keski-Pohjanmaan Opistolle sekä rakentaa oppilaitokselle uusi visuaalinen ilme ja tuottaa tarvittava tekstimateriaali markkinointia varten. Opinnäytetyössä on keskitytty opiston brändi–identiteetin rakentamiseen ja uuden visuaalisen ilmeen rakentamiseen.
Työ on toteutettu tutustumalla Keski-Pohjanmaan Opiston oheismateriaaliin ja haastattelemalla opiston eri osa-alueiden vastuuhenkilöitä. Näiden pohjalta on tehty SWOT-analyysi, josta ilmenevät niin opiston positiiviset kuin negatiivisetkin asiat. Tämän pohjalta on tehty kehittämisehdotuksia, joissa käydään läpi sitä miten opisto voisi kehittää toimintaansa.
Keski-Pohjanmaan Opiston antama tehtävänanto toteutettiin kiitettävästi ja esitys otettiin hyvin vastaan. Tehtyjen kehittämisehdotuksien pohjalta Keski-Pohjanmaan Opisto on alkanut syksyn 2012 aikana toteuttaa esityksessä läpikäytyjä kehittämisehdotuksia toimintansa tehostamiseksi.
Työ on toteutettu tutustumalla Keski-Pohjanmaan Opiston oheismateriaaliin ja haastattelemalla opiston eri osa-alueiden vastuuhenkilöitä. Näiden pohjalta on tehty SWOT-analyysi, josta ilmenevät niin opiston positiiviset kuin negatiivisetkin asiat. Tämän pohjalta on tehty kehittämisehdotuksia, joissa käydään läpi sitä miten opisto voisi kehittää toimintaansa.
Keski-Pohjanmaan Opiston antama tehtävänanto toteutettiin kiitettävästi ja esitys otettiin hyvin vastaan. Tehtyjen kehittämisehdotuksien pohjalta Keski-Pohjanmaan Opisto on alkanut syksyn 2012 aikana toteuttaa esityksessä läpikäytyjä kehittämisehdotuksia toimintansa tehostamiseksi.