Muhoslaisten kannustaminen valintoihin : Mukava-projekti
Suorsa, Niina; Vähäkuopus, Sanna (2009)
Suorsa, Niina
Vähäkuopus, Sanna
Diakonia-ammattikorkeakoulu
2009
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-200911306483
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-200911306483
Tiivistelmä
TIIVISTELMÄ
Niina Suorsa, Vähäkuopus Sanna. Projektityö: ”Muhoslaisten kannustaminen valintoihin”. Internet-sivuston laatiminen, Oulu, Syksy 2009,47 s + 2 liitettä.
Diakonia-ammattikorkeakoulu, Pohjoinen, Oulu, hoitotyön koulutusohjelma, sairaanhoitaja (AMK).
Opinnäytetyön tehtävänä oli tuottaa Muhoksen kunnan terveystoimen Internet-sivuille muhoslaisten terveyteen liittyvistä tekijöistä esittelysivusto. Sivusto sisältää www-lähteitä. Internet-sivujen kautta tapahtuva terveystoimen asiakkaan neuvonta on ensisijaisesti tiedon ja hoito-ohjeiden jakamista.
Opinnäytetyön tavoite oli kehittää Muhoksen kunnan terveystoimen terveyttä edistävää neuvontaa ja työtä. Muhoksen kunnan terveystoimen henkilökunta voi ohjata asiakkaitaan Internet-sivuille ajanvaraustilanteessa. Asiakkaat voivat perehtyä aiheeseen ennen vastaanotolle saapumistaan.
Jatkossa haasteena on kehittää ajanvaraustoimintaa siten, että henkilöstö järjestelmällisesti hyödyntää Internet-esittelysivustoa.
Asiasanat: projektityö, terveys, edistäminen, terveysneuvonta, Internet
Niina Suorsa, Vähäkuopus Sanna. Projektityö: ”Muhoslaisten kannustaminen valintoihin”. Internet-sivuston laatiminen, Oulu, Syksy 2009,47 s + 2 liitettä.
Diakonia-ammattikorkeakoulu, Pohjoinen, Oulu, hoitotyön koulutusohjelma, sairaanhoitaja (AMK).
Opinnäytetyön tehtävänä oli tuottaa Muhoksen kunnan terveystoimen Internet-sivuille muhoslaisten terveyteen liittyvistä tekijöistä esittelysivusto. Sivusto sisältää www-lähteitä. Internet-sivujen kautta tapahtuva terveystoimen asiakkaan neuvonta on ensisijaisesti tiedon ja hoito-ohjeiden jakamista.
Opinnäytetyön tavoite oli kehittää Muhoksen kunnan terveystoimen terveyttä edistävää neuvontaa ja työtä. Muhoksen kunnan terveystoimen henkilökunta voi ohjata asiakkaitaan Internet-sivuille ajanvaraustilanteessa. Asiakkaat voivat perehtyä aiheeseen ennen vastaanotolle saapumistaan.
Jatkossa haasteena on kehittää ajanvaraustoimintaa siten, että henkilöstö järjestelmällisesti hyödyntää Internet-esittelysivustoa.
Asiasanat: projektityö, terveys, edistäminen, terveysneuvonta, Internet