- Selaus nimekkeen mukaan Metropolia Ammattikorkeakoulu

Viitteet 2160-2179 / 29541

    • B-Force : Voimantuoton mittaaminen langattomasti 

      Tauriainen, Kai (Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2013)
      Tässä opinnäytetyössä ideoidaan kehoon liitettävä pienikokoinen laite, joka mittaa käyttäjän voimantuottoa. Laite koostuu kiihtyvyysanturista sekä Bluetooth-lähettimestä. Laite kytketään Android-matkapuhelimeen Bluetoothin ...
    • B2B APIs - Supply Chain Collaboration 

      Penubarthi, Kalyani (Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2018)
      In the programming world, APIs (Application Program Interfaces) exist in different forms since the early ages of software development. However, they were built in silos with limited scope. With rapid advance of digitalization, ...
    • B2B End-User Marketing Concept 

      Juutilainen, Ville (Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2018)
      In high-tech industrial equipment business, a small / a medium-sized enterprise often operates as a subcontractor to a project contractor, which makes the turnkey delivery to the ultimate plant owner – the end-user. These ...
    • B2B-asiakkaan liiketoiminnan kehittäminen: Case: Swiss Lady Oy 

      Brugnoli, Kati (Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2018)
      Opinnäytetyön toimeksiantajana oli Swiss Lady Oy, suomalainen agentuuriyritys, joka myy ja markkinoi laadukkaita alus- ja yöasuja, uimapukuja, sukkia ja lastenvaatteita. Lähtökohtana tälle kehittämistehtävälle oli löytää ...
    • B2B-asiantuntijayritys ja sosiaalinen media 

      Sahlman, Katriina (Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2012)
      Tämän tutkimuksen tarkoituksena on selvittää, miten B2B-asiantuntijayritykset toimivat sosiaalisessa mediassa, miten ne hyödyntävät sitä palvelujensa ja brändinsä markkinointiin sekä lopulta liiketoimintansa edistämiseen ...
    • B2B-konsultointiyrityksen ulkoistuspalvelun tehostaminen 

      Khatiri, Rachid (2020)
      Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, miten suomalaiset pääkaupunkiseudun yritykset käyttävät ulkoista konsultointia myynnin edistämiseksi business to business (B2B) - puolella. Yksi selvityksen tavoitteista oli ...
    • B2B-markkinointijärjestelmän toteutus 

      Skantz, Aleksi; Sorvisto, Tero (Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2017)
      Tässä insinöörityössä esittellimme tavat ja tekniikat, joiden avulla suunnittellimme ja kehitimme asiakkaalle B2B-verkkokaupan ja sen ympäristön MVP-toteutuksen. Projektin aikataulu oli suhteellisen lyhyt, joten päädyimme ...
    • B2B-myyjäkäyntien asiakastyytyväisyyskyselyn pilotointi 

      Niemelä, Katriina (2022)
      Tässä opinnäytetyössä tutkittiin sitä, millaista tietoa tutkimuksen kohteena olevan pk-yrityksen myynnin johto tarvitsee omien myyjien yritysasiakastapaamisilta. Tämän lisäksi tutkittiin, millaisella myyjäkäyntikyselyllä ...
    • B2B-palveluyrityksen markkinointiviestinnän kehittäminen : Uudenmaan LVI-Talo Oy 

      Hast, Heidi (Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2016)
      Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää B2B-markkinoille talotekniikka-alan palveluja tarjoavan, Uudenmaan LVI-Talo Oy:n, markkinointiviestintää. B2B-palvelunäkökulman lisäksi aihetta käsiteltiin erityisesti ...
    • B2B-urakoiden hankkeen aikainen viestintä ja sen kartoitus yrityksessä 

      Romppanen, Joonas (Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2018)
      Opinnäytetyön tarkoituksena oli kartoittaa Lujatalo Oy:n B2B-hankkeiden aikaista viestintää hankeorganisaatioissa, mahdollisten kehityskohtien löytämiseksi ja viestintäsuunnittelun perustaksi. Tutkimus keskitettiin Lujatalon ...
    • B2B-verkkokaupan kehittäminen vaatetusalan pienyritykselle 

      Sivonen, Maisa (Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2016)
      Opinnäytetyö kertoo erään suomalaisen vaatetusalan yrityksen B2B-verkkokaupan kehittämisestä kaupallisemmaksi, käyttäjäystävällisemmäksi ja kohderyhmälähtöisemmäksi. Työ toteutettiin toimeksiantona suomalaiselle miesten ...
    • B2B-yrityksen myyntiprosessin kehittäminen 

      Kiiveri, Timo (Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2016)
      Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli myyntiprosessin kehittäminen niin, että myös verkkokauppa huomioitaisiin nykyistä paremmin kohdeyrityksen myyntiprosessissa. Tavoitteena oli lisäksi kuvata tämä uusi myyntiprosessi ja ...
    • B2C-asiakashankintaputken automatisointi 

      Mäkelä, Tuomas (2021)
      Insinöörityössä oli tavoitteena automatisoida kotisiivousyritys Sahera Koti Puhtaaksi Oy:n uusasiakashankintaan käytettävä asiakashankintaputki. Kyseessä on kokonaisuus, joka kattaa myynnin vaiheet aina yhteystietojen ...
    • B2C-sähköpostimarkkinointi ja sen tulevaisuus 

      Laitinen, Aura (2020)
      Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää kuluttajien mielipide sähköpostimarkkinoinnista ja sen tulevaisuudesta. Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää kuluttajien sähköpostikäyttäytymistä, suhtautumista ...
    • B850v3 CARESCAPE -monitorin testausohjelmiston suunnittelu ja toteutus 

      Niska, Jaakko (Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2018)
      Työssä suunniteltiin ja toteutettiin GE Healthcaren käyttöön uusi ohjelmisto B850v3 CARESCAPE -monitorin funktionaaliseen testaamiseen. Tuotantolinjalta valmistuvan laitteen funktionaalisella testauksella varmistetaan ...
    • Back End Programming in .NET Framework 

      Sapkota, Dinesh (Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2013)
      The main goal of the project was to develop a web application which provides the services for both web and mobile client. The complete application development process was carried out by the team of four members and a ...
    • Back-end Programming in a Cloud Environment for Imagine Cup 2014 

      Godfrey, Stanley (Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2014)
      The goal of the project was to develop a web application accessible through desktop computers and mobile devices for Microsoft Imagine Cup competition. The application will enable professionals to help out registered members ...
    • Backend infrastructure supporting audio augmented reality and storytelling 

      Salo, Kari; Giova, Diana; Mikkonen, Tommi (Springer International Publishing, 2016)
      Today, museums are looking for new ways to attract and engage audience. These include virtual exhibitions, augmented reality and 3D modelling based applications, and interactive digital storytelling. The target of all these ...
    • Bacnet protokollaan perustuvan rakennusautomaatiojärjestelmän suunnittelu ja toteutus 

      Hyvönen, Toni (2019)
      Työssä selvitetään Bacnet-protokollan suunnittelu- sekä toimintaperiaatteita rakennusautomaatiototeutuksessa, ja minkälaisia vaatimuksia Bacnet-protokollan käyttö edellyttää, jotta asiakas saa toimivan järjestelmän ...
    • BACnet-protokollan käyttö rakennusautomaatiossa 

      Kananen, Juha (Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2010)
      Insinöörityön tavoitteena oli tutustua BACnet-kenttäväyläprotokollaan ja testata sen toimintaa käytännössä Arealtec Oy:n käyttämien Trend-alakeskusten kanssa. Tarkoituksena oli perehtyä protokollaan toimintaan ja valita ...