Blogiyhteistyö tapahtuman markkinoinnin ja brändityön välineenä : case Summer Heat -tapahtuma
Siltanen, Anna (2013)
Siltanen, Anna
Lahden ammattikorkeakoulu
2013
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2013061013622
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2013061013622
Tiivistelmä
Summer Heat on nuorekas ja trendikäs kesäklubi, joka toimii kesällä 2013 Wanhalla Ylioppilastalolla, Helsingissä, kymmenettä vuotta. Opinnäytetyössäni selvitän, miten blogiyhteistyö otetaan osaksi tapahtuman kokonaismarkkinointia ja miten blogiyhteistyömalli luodaan.
Opinnäytetyöni tietoperustassa perehdyn blogiyhteistyöhön suhdemarkkinoinnin ja brändin rakentamisen näkökulmasta. Peilaan tietoperustaa omaan työhöni Summer Heat-tapahtuman blogiyhteistytökoordinaattorina. Opinnäytetyön tuotoksena esittelen muistilistan, jonka olen koonnut tietoperustaa ja omaa työtäni soveltaen.
Opinnäytetyössä kerrotaan vaihe vaiheelta, miten yhteistyöblogeja lähestytään ja miten markkinointiyhteistyö pannaan alulle. Bloggaajien osallistaminen ja yhdessä luominen nousevat työssä tärkeiksi elementiksi. Työssä eritellään myös yhteistyön riskit ja tulevaisuuden näkymät.
Opinnäytetyöni tietoperustassa perehdyn blogiyhteistyöhön suhdemarkkinoinnin ja brändin rakentamisen näkökulmasta. Peilaan tietoperustaa omaan työhöni Summer Heat-tapahtuman blogiyhteistytökoordinaattorina. Opinnäytetyön tuotoksena esittelen muistilistan, jonka olen koonnut tietoperustaa ja omaa työtäni soveltaen.
Opinnäytetyössä kerrotaan vaihe vaiheelta, miten yhteistyöblogeja lähestytään ja miten markkinointiyhteistyö pannaan alulle. Bloggaajien osallistaminen ja yhdessä luominen nousevat työssä tärkeiksi elementiksi. Työssä eritellään myös yhteistyön riskit ja tulevaisuuden näkymät.