Stephanie Wardi - 190488
Wardi, Stephanie (2014)
Wardi, Stephanie
Arcada - Nylands svenska yrkeshögskola
2014
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201404043861
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201404043861
Tiivistelmä
Tämän opinnäytteen tavoite on tutkia ja selvittää miten henkilökohtainen brändi luodaan. Käytän itseäni sekä tuotantoyhtiötäni Shadi&Stephanie Productionsia esimerkkinä koko opinnäytteen läpi. Opinnäyte on jaettu kahteen osaan. Ensimmäinen ja pääasiallinen osa on portfolio tehty online lehden muodossa, joka sisältää tuotantoja joissa olen ollut osallisena. Koko lehti käy askel kerrallaan kaikki tuotannot läpi, bränding näkökulmasta. Toinen osa kertoo erilaisista bränding teorioista sekä itsestäni. Tutkimustyö sisällyttää Daviv A. Akerin branding teoriat sekä Kevin Kellerin brandauksen pääoma mallin, sekä oman brandini ja ominaispiirteeni. Online lehti on tuote tästä työstä jota tulen käyttä-mään portfoliona tulevia asiakkaitani varten. Tämä opinnäyte työ näytti että henkilökohtaisen brändin voi vaivatta luoda, erilaisia bränding teorioita käyttäen. Henkilökohtainen brändi on melko helposti luotavia, mutta niitten menestys riippuu henkilökohtaisesta bränding maalista. Lopuksi voin sanoa että henkilökohtaisen brändin pitäisi joka ikinen ihminen luoda, henkilökohtaiseen sekä ammattilasi käyttöön.