Muotinäytöksestä brändiksi? : Aurelian kasvutarina
Antikainen, Tiina (2015)
Antikainen, Tiina
Savonia-ammattikorkeakoulu
2015
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201505209182
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201505209182
Tiivistelmä
Opinnäytetyössä käsiteltiin Savonia-ammattikorkeakoulun vaatetusmuotoilun opiskelijoiden Aurelia-muotinäytöksen brändäämistä ja markkinointia vaatetusmuotoilun opiskelijan näkökulmasta. Työssä käsiteltiin brändäyksen keskeisiä käsitteitä ja brändin rakennuksen vaiheita, sekä analysoitiin muotinäytös Aurelia-brändiä näiden pohjalta. Työssä myös analysoitiin vuosien 2012-2015 näytösprojekteja käyttäen apuna sisällön analyysiä sekä haastatteluja. Asiantuntijapalautetta opinnäytetyöstä pyydettiin Savonian kulttuurialan koulutusvastuupäällikko Sari Mokkila-Karttuselta.
Opinnäytetyön tuotoksena valmistui Aurelia for Dummies -niminen ohjeistus helpottamaan muotinäytös Aurelia-muotinäytöksen järjestämistä tulevaisuudessa. Ohjeistus koettiin tarpeelliseksi, jotta tieto muotinäytöksen järjestämisen perusteista säilyisi tulevia opiskelijoita varten.
Opinnäytetyön tuotoksena valmistui Aurelia for Dummies -niminen ohjeistus helpottamaan muotinäytös Aurelia-muotinäytöksen järjestämistä tulevaisuudessa. Ohjeistus koettiin tarpeelliseksi, jotta tieto muotinäytöksen järjestämisen perusteista säilyisi tulevia opiskelijoita varten.