Customer Satisfaction : Research for Kokkolan Veikot, Boxing Division
Järvinen, Elisa (2014)
Järvinen, Elisa
Centria ammattikorkeakoulu (Keski-Pohjanmaan ammattikorkeakoulu)
2014
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2014121820351
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2014121820351
Tiivistelmä
Tämä opinnäytetyö käsittelee asiakastyytyväisyyden perusteita. Tavoitteena oli käsitellä asiakastyytyväisyys-termiä, ja siihen liittyviä muita asioita. Opinnäytetyö ja tutkimus selvittävät nyrkkeilijöiden tyytyväisyyttä Kokkolan Veikkojen nyrkkeilyjaostoon ja sen toimintaan. Tutkimuksen tuloksia verrattiin opinnäytetyön teoriaan. Kaikkiaan 29 nyrkkeilijää otti osaa tutkimukseen. Vaikka tutkimusten perusteella olisi muutamia asioita jotka kaipaisivat päivitystä, nyrkkeilijät ovat pääasiassa tyytyväisiä. Opinnäytetyö sisältää kysymyslomakkeen. Kysymyslomakkeella selvitettiin nyrkkeilijöiden taustoja ja perustietoja, ovatko he KV:n jäseniä, syitä nyrkkeilyn aloittamiseen, mahdollisia odotuksia nyrkkeilyn suhteen ja niiden toteutumista. Monivalinta-osiossa selvitetään tyytyväisyyttä nyrkkeilyn eri osa-alueisiin. Opinnäytetyössä on nähtävillä kaksi eri Taulukkoa yksinkertaistamaan vastauksia.