Kanta-asiakasohjelman kehittämisideoita : GANT-klubi
Olkkonen, Riika (2015)
Olkkonen, Riika
Turun ammattikorkeakoulu
2015
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201501201438
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201501201438
Tiivistelmä
Vähittäiskaupan ollessa murrosvaiheessa yritysten on löydettävä itselleen parhaiten sopivia keinoja kehittääkseen ja uudistaakseen toimintaansa. Digitalisoituminen ja verkkokaupan kasvu aiheuttavat lisähaasteita asiakkaiden sitouttamiseen, eivätkä perinteiset keinot välttämättä enää riitä. Mitä sellaista kivijalkamyymälä pystyy tarjoamaan asiakkailleen, johon verkkokauppa ei yllä?
Opinnäytetyön tarkoituksena on uudistaa GANT-klubin ilmettä kehittämisideoiden kautta. Ehdotelmissa on pyritty siihen, että ne palvelevat sekä asiakasta että yritystä. Kirjoittajan omaa asiantuntemusta yrityksen työntekijänä on käytetty kehitysideoiden suunnittelussa ja toteutuskelpoisuuden arvioimisessa. Kilpailijoiden kanta-asiakasohjelmien nykytilaa on kartoitettu vertailuanalyysin avulla ja sieltä löydettyjä hyviä käytäntöjä on sovellettu GANT-klubin toimintaan.
Opinnäytetyö koostuu Gant Storelle räätälöidyistä ideoista, joiden avulla yritys pystyy uudistamaan kanta-asiakasohjelmaansa ja päivittämään asiakasmarkkinointiaan.
Opinnäytetyön tarkoituksena on uudistaa GANT-klubin ilmettä kehittämisideoiden kautta. Ehdotelmissa on pyritty siihen, että ne palvelevat sekä asiakasta että yritystä. Kirjoittajan omaa asiantuntemusta yrityksen työntekijänä on käytetty kehitysideoiden suunnittelussa ja toteutuskelpoisuuden arvioimisessa. Kilpailijoiden kanta-asiakasohjelmien nykytilaa on kartoitettu vertailuanalyysin avulla ja sieltä löydettyjä hyviä käytäntöjä on sovellettu GANT-klubin toimintaan.
Opinnäytetyö koostuu Gant Storelle räätälöidyistä ideoista, joiden avulla yritys pystyy uudistamaan kanta-asiakasohjelmaansa ja päivittämään asiakasmarkkinointiaan.