- Selaus nimekkeen mukaan Seinäjoen ammattikorkeakoulu
Viitteet 543-562 / 9866
-
Asiakkaan arvokas kohtaaminen : Opetus-DVD:n toteutus Vammaispalveluhankkeelle
(Seinäjoen ammattikorkeakoulu, 2014)Opinnäytetyömme mediatyö on opetus-DVD Etelä-Pohjanmaan Vammaispalvelu-hankkeelle, joka on kansallisen Kaste-kehittämisohjelman osahanke. Hanke päättyi 30.8.2013. Kuudesta erillisestä videosta koostuva DVD on nimeltään ... -
Asiakkaan itsemääräämisoikeuden toteutuminen Suupohjan peruspalveluliikelaitoskuntayhtymän kotihoidossa
(2020)Opinnäytetyö käsittelee asiakkaan itsemääräämisoikeuden toteutumista Suupohjan peruspalveluliikelaitoskuntayhtymän kotihoidossa. Itsemääräämisoikeus on yksi ihmisen tärkeimmistä perusoikeuksista ja yksi hoitotyön johtavista ... -
Asiakkaan kanssa : Valmennuksellinen työote koulun sosiaalityössä
(Seinäjoen ammattikorkeakoulu, 2010)Kehittämistyö on kvalitatiivinen osallistuvan havainnoinnin tutkimus. Kehittämistyön tutkimuskysymyksenä on valmennuksellisen työotteen ja vuorovaikutuksen havainnoiminen asiakaskohtaamisessa ja sen tavoitteiden saavuttamisessa. ... -
Asiakkaan kokemus sairaanhoitajan vastaanotosta terveyskeskuksessa
(Seinäjoen ammattikorkeakoulu, 2017)Opinnäytetyön tarkoituksena oli kuvata asiakkaan kokemusta sairaanhoitajan vastaanotosta terveyskeskuksessa. Opinnäytetyön tavoitteena oli tuottaa tietoa, jota voidaan käyttää sairaanhoitajan vastaanoton kehittämisessä. ... -
Asiakkaan nykytilan kirjaamisen fraasit, ohjeet ja toimintamalli Jyväskylän kaupungin kotihoidolle
(2022)Opinnäytetyönä tehtävän kehittämishankkeen tarkoitus on tehdä Jyväskylän kaupungin kotihoidon nykytilakirjaamisesta nopeaa, selkeää, kuvaavaa, säännöllistä, ajantasaista ja hoitohenkilökunnan sekä palveluohjaajien työtä ...Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad -
Asiakkaan odotuksiin vaikuttavat tekijät palvelualalla
(Seinäjoen ammattikorkeakoulu, 2010)Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia asiakkaiden odotuksiin ja palvelun laatuun vaikuttavia tekijöitä. Työn teoreettisessa viitekehyksessä käsitellään palvelun laadun, hinnoittelun, tuotekehityksen ja markkinoinnin ... -
Asiakkaan ohjaus keskenmenon jälkeen : Ohje keskenmenon kohdanneelle
(Seinäjoen ammattikorkeakoulu, 2018)Toiminnallinen opinnäytetyö toteutettiin yhteistyössä Seinäjoen keskussairaalan naistentautien ja synnytysten toimintayksikön kanssa. Tavoitteena oli tuottaa kirjallinen potilasohje keskenmenon kohdanneelle hoitotyön ... -
Asiakkaan osallisuuden tekijät hoitotyössä
(2023)Asiakkaan osallisuus on lakisääteinen oikeus, jossa todetaan että, potilasta on hoidettava yhteisymmärryksessä hänen kanssaan, koska kysymys on hänen oikeuksistaan ja vastuista. Osallisuudella on yhteiskunnallinen merkitys ... -
Asiakkaan ostopolku Stemman verkkokaupassa
(2022)Opinnäytetyön tarkoituksena oli analysoida asiakkaiden ostopolkua ja ostokäyttäytymistä Stemman verkkokaupassa. Opinnäytetyöllä oli kolme tavoitetta, joista ensimmäinen tavoite oli kuvailla verkkokaupan ostopolkua ja sen ...Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad -
Asiakkaan palvelupolku Lauhanvuoren - Hämeenkankaan luontomatkailualueella
(Seinäjoen ammattikorkeakoulu, 2015)Tämä tutkimus on tehty osana Metsähallituksen hallinnoimaa ”Lauhanvuoren– Hämeenkankaan luontomatkailualueen asiakaspalveluverkoston kehittäminen” -hanketta. Työn tavoitteena oli selvittää asiakkaan palvelupolkua eli ... -
Asiakkaan polku luoksesi
(This Is Beauty Oy, 2021) -
Asiakkaasta asiantuntijaksi - tarina Arantilankodon selkokoulutuksesta : Selkokielinen opinnäytetyö
(Seinäjoen ammattikorkeakoulu, 2010)SEINÄJOEN AMMATTIKORKEAKOULU Opinnäytetyön tiivistelmä Koulutusyksikkö: Seamk sosiaali- ja terveysala Seinäjoki Koulutusohjelma: Sosionomi Ylempi (amk) Tekijä: Riikka Törnroos Työn nimi: Asiakkaasta ... -
Asiakkaat osallisiksi : Asiakasraatitoiminnan käytäntöjä Suomen yleisissä kirjastoissa
(2020)Tämä opinnäytetyö on Parkanon kaupunginkirjaston tilaama työ, jonka tarkoitus oli selvittää, millaista asiakasraatitoimintaa Suomen yleisissä kirjastoissa järjestetään. Tutkimuksessa pyrittiin selvittämään asiakasraatien ... -
Asiakkaiden ja yhteistyötahojen kokemuksia etsivästä nuorisotyöstä Kuusiokunnissa
(Seinäjoen ammattikorkeakoulu, 2013)Opinnäytetyö on tehty yhteistyössä Kuusiokuntien etsivän nuorisotyön kanssa. Opinnäytetyöni tavoitteena on selvittää, miten asiakkaat kokevat etsivän nuorisotyön palvelun Kuusiokuntien alueella ja kuinka moniammatillinen ... -
Asiakkaiden kokemuksia tiedonsaannista ja vaikuttamismahdollisuuksista Etelä-Pohjanmaalla sijaitsevan päiväkeskuksen toiminnassa
(2024)Opinnäytetyö toteutettiin Etelä-Pohjanmaalla sijaitsevan päiväkeskuksen asiakkaiden kanssa. Päiväkeskus on ensisijaisesti tarkoitettu tukemaan päihteettömiksi pyrkiviä henkilöitä, mutta on avoin kuitenkin kaikille. ... -
Asiakkaiden näkemyksiä Alajärven Kelan palvelun laadusta ja toimitiloista
(Seinäjoen ammattikorkeakoulu, 2011)Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia Alajärven Kelan asiakkaiden mielipiteitä ja kokemuksia toimiston yleisilmeestä, asiakaspalvelun laadusta ja sen fyysisistä toimitiloista sekä kehittää niitä. Kehittämistyön ... -
Asiakkaiden näkemyksiä perhekeskusten kohtaamispaikkatoiminnasta Etelä-Pohjanmaan alueella : tuen toteutuminen ja toiminnan vaikutukset lapsiperheiden hyvinvointiin
(2024)Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää perhekeskusten kohtaamispaikkojen asiakkaiden kokemuksia ja näkemyksiä kohtaamispaikkatoimintaan liittyen Etelä-Pohjanmaan hyvinvointialueella. Tavoitteena oli selvittää, millaiseksi ... -
Asiakkaiden ostokäyttäytymisen tutkiminen ja segmentointi : Kahvila-konditoria Hanna ja Kerttu
(Seinäjoen ammattikorkeakoulu, 2017)Työn tavoitteena oli tutkia Seinäjoella sijaitsevan Kahvila-konditoria Hannan ja Ker-tun asiakkaiden ostokäyttäytymistä sekä selvittää asiakkaiden tarpeet, toiveet ja tyytyväisyys yrityksen tuotteita ja palveluita kohtaan. ... -
Asiakkaiden ruokailutottumukset - ruokakasvatus sekä lounaiden ravitsemuksellisen laadun kehittäminen: case: Salon kaupunki / kuntouttava työtoiminta
(2022)Ruokapalvelun valmistama lounas voi olla monelle päivän ainoa lämmin ateria, joten aterian hyvällä ravitsemuksellisella laadulla on suuri vaikutus väestön terveyteen. Kuntouttavan työtoiminnan tarkoituksena on pitkään ... -
Asiakkuudenhallinnan ja jälkimarkkinoinnin kehittäminen : case Carolina Keittiö Ky
(2021)Opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää Carolina Keittiö Ky:n asiakkuudenhallintaa ja jälkimarkkinointia. Opinnäytetyön ensimmäisenä tavoitteena oli perehtyä asiakkuudenhallintaan. Toisena tavoitteena oli perehtyä ...Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad