- Selaus nimekkeen mukaan Seinäjoen ammattikorkeakoulu

Viitteet 5872-5891 / 9870

    • Palvelun laadun arviointi musiikkifestivaaleilla 

      Ahola, Saila (Seinäjoen ammattikorkeakoulu, 2013)
      Laadukkaan ohjelmiston tarjoamisen lisäksi festivaalijärjestäjän on huolehdittava tapahtumassa hyvästä palvelun laadusta. Opinnäytetyöni esittelee palvelun laadun teoriaa sekä pyrkii auttamaan tapahtumajärjestäjää hahmottamaan ...
    • Palvelun laadun kartoitus - Case Comfort Spa 

      Rinteelä, Henry (Seinäjoen ammattikorkeakoulu, 2010)
      Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli kartoittaa asiakkaiden tyytyväisyyttä palvelun laatuun. Työn toimeksiantajana toimi kauneushoitola Comfort Spa Kauhajoelta. Tavoitteena oli saada mahdollisimman luotettavia tuloksia ...
    • Palvelun laadun kehittäminen kiinteistönvälitysalalla 

      Pohjois-Koivisto, Sarianne (Seinäjoen ammattikorkeakoulu, 2018)
      Opinnäytetyön aiheena oli toimeksiantajayrityksenä olevan kiinteistönvälitysyrityksen palvelun laadun kehittäminen. Työn tavoitteena oli selvittää, millaisia laatukuiluja kohdeyrityksen asiakassuhteen päättäneiden asiakkaiden ...
    • Palvelun laadun kehittäminen pankkitoiminnassa 

      Mars, Hanna (Seinäjoen ammattikorkeakoulu, 2011)
      Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää Keski-Pohjanmaalla sijaitsevan Pankki X:n asiakkaiden asiakastyytyväisyyttä ja näin kehittää heidän palveluidensa laatua. Opinnäytetyön avulla selvitettiin myös Pankki X:n ...
    • Palvelun laatu ja myyntityö : Case: Seppälä Oy, Seinäjoki 

      Puolakka, Jenna (Seinäjoen ammattikorkeakoulu, 2011)
      Asiakkailla on nykyään paljon vaihtoehtoja palvelun tarjoajia valitessa. He arvostavat henkilökohtaista palvelua ja jopa vaativat sitä. Kilpailussa menestyvät ne yritykset, joiden palvelukonsepti on asiakkaan toiveiden ja ...
    • Palvelun laatu optisella alalla : Case: Silmäasema 

      Petäjä, Anu (Seinäjoen ammattikorkeakoulu, 2010)
      Opinnäytetyön tarkoituksena oli perehtyä palveluun ja asiakaspalveluun. Opinnäytetyön tavoitteina oli selvittää, millaista palvelua asiakkaat kokevat saavansa asioidessaan Seinäjoen Silmäasema Epstorilla ja millaisin eri ...
    • Palvelun laatu yrityksen asiakastyytyväisyyden perustana 

      Helmi, Antti (Seinäjoen ammattikorkeakoulu, 2012)
      Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia turnaus- ja leirimatkoja jalkapallojuniorijoukkueille järjestävän ryhmämatkatoimiston asiakastyytyväisyyttä. Asiakkaiden tyytyväisyyttä tutkittiin suhteessa palvelun laatuun ja ...
    • Palvelun laatuun sitoutuminen asiakaslähtöisesti : Semio Oy 

      Talonen, Karoliina (Seinäjoen ammattikorkeakoulu, 2011)
      Opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää Semio Oy:n palvelua asiakaslähtöisempään suuntaan. Opinnäytetyön ensimmäisenä tavoitteena oli pohtia mainostoimiston palvelujen laatua. Opinnäytetyön toisena tavoitteena oli perehtyä ...
    • Palvelun tuotteistaminen Alajärven musiikkiopistolle 

      Leppäaho, Virve (Seinäjoen ammattikorkeakoulu, 2013)
      Tässä opinnäytetyössä on laadittu palvelutuote eli esiintymispalvelu Alajärven musiikkiopistolle. Tarkoituksena oli saada jo olemassa oleva esiintymistoiminta Alajärven musiikkiopistossa näkyväksi ja helposti saatavaksi ...
    • Palveluneuvonnan ja -ohjauksen kehittämisprosessi Keuruun kotihoidossa 

      Lappi, Sari; Vänttilä, Anna (Seinäjoen ammattikorkeakoulu, 2011)
      Opinnäytetyömme tarkoituksena oli kehittää palveluneuvontaa ja -ohjausta selkiyttämällä ehkäisevän vanhustyön, palveluneuvonnan ja -ohjauksen käsitteitä Keuruun sosiaalitoimen sairaanhoitajien kanssa. Opinnäytetyö oli ...
    • Palvelunkäyttäjälähtöinen työtoiminta 

      Raivio, Taina (Seinäjoen ammattikorkeakoulu, 2012)
      Toimintakeskuksissa toteutettavalle työtoiminnalle luo kehyksen tällä hetkellä laki, toimintalinjoja ja suuntaviivoja määrittävät niin kunnat, kuntayhtymät kuin toimintayksikötkin. Palveluntarjonta ja sisältö on siten hyvin ...
    • Palveluohjauksen asiakastyytyväisyys Perusturvaliikelaitos Saarikassa 

      Niiranen, Elina (Seinäjoen ammattikorkeakoulu, 2013)
      Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää perusturvaliikelaitos Saarikan palveluohjauksen asiakastyytyväisyyttä. Saarikan alueella toimii seitsemän palveluohjaajaa: neljä ikäihmisten palveluohjaajaa, vammaispalveluohjaaja, ...
    • Palveluohjaus sosionomin työnkuvana varhaiskasvatuksessa 

      Turja, Janette (2021)
      Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, millaisena palveluohjaus nähdään sosionomin (AMK) työnkuvassa varhaiskasvatuksen työkentällä ja mitä se konkreettisesti tarkoittaa. Lisäksi tutkimuksessa selvitettiin, ...
    • Palveluopas vauva- ja leikki-ikäisten perheille Alavudella 

      Aalto, Eija (Seinäjoen ammattikorkeakoulu, 2013)
      Opinnäytetyönä toteutin Alavuden kaupungille pikkulapsiperheille tarkoitetun palveluoppaan, johon on koottu perheille suunnattuja palveluita. Tavoitteena oli selkeä ja informatiivinen opas, josta vanhemmat helposti löytävät ...
    • Palvelupolku laaja-alaisia oppimisvaikeuksia omaavan nuoren koulutuksen ja työllistymisen mahdollistajana 

      Yli-Mannila, Asta; Rimpisuo-Hakala, Marjo-Riikka (Seinäjoen ammattikorkeakoulu, 2015)
      Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää palvelupolun toimivuutta laaja-alaisia oppimisvaikeuksia omaavan nuoren koulutuksen ja työllistymisen mahdollistajana. Opinnäytetyön toimeksiantajana oli Vajaaliikkeisten Kunto – ...
    • Palvelupolun luominen videoviestintätoimijalle 

      Vakkala, Sonja (2022)
      Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli edistää opinnäytetyön toimeksiantajan, ME Filmsin kohderyhmien tavoittamista asiakaslähtöisen palvelumuotoilun ja asiakaskyselytutkimuksen avulla. Opinnäytetyön tuloksena esitetyt ...
      Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
    • Palveluportin toiminnan merkitys vanhusten toimintakyvyn tukemisessa ja terveyden edistämisessä : Kehitetähän yhyres! 

      Ratavaara, Heidi (Seinäjoen ammattikorkeakoulu, 2018)
      Tulevaisuuden haasteet isojen ikäryhmien vanhetessa vaativat sosiaali- ja terveysalalla toiminta- ja työskentelytapojen muutoksia sekä organisaatioiden kehittämistä. Painopiste siirtyy terveyden edistämiseen ja sairauksien ...
    • Palvelusetelistä virtaa kuntien elinvoimapolitiikkaan 

      Tall, Juha; Kettunen, Salla (Ilkka-Yhtymä, 2016)
    • Palvelusuunnitelmalla selkeyttä arkeen? : Perheiden ajatuksia kehitysvammaisen henkilön palvelusuunnitelmaprosessista 

      Hyttinen, Maiju; Pasma, Laura (Seinäjoen ammattikorkeakoulu, 2009)
      Opinnäytetyössä käsitellään palvelusuunnitelman tekemistä kehitysvammaisten henkilöiden vanhempien näkökulmasta Etelä-Pohjanmaalla. Palvelusuunnitelma on kunnan ja asiakkaan välinen lakisääteinen asiakirja, joka laaditaan ...
    • Palvelutoimisto Jaha Ay:n markkinoinnin kehittäminen 

      Luoma, Miia (Seinäjoen ammattikorkeakoulu, 2015)
      Opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää Palvelutoimisto Jaha Ay:n markkinointia. Opinnäytetyön ensimmäisenä tavoitteena oli perehtyä palvelualan yrityksen markkinoinnin kilpailukeinoihin. Toisena tavoitteena oli toteuttaa ...