"identiteetti" - Selaus asiasanan mukaan Seinäjoen ammattikorkeakoulu
Viitteet 1-14 / 14
-
Brunssin kehittäminen brändi-identiteetin mukaisesti
(2020)Opinnäytetyön toimeksiantajana oli seinäjokinen Äärellä kuppi ja kattila -ravintola, jonka omistaa Oy Onnen Juurella. Tavoitteena oli kehittää brunssi ravintolan uuteen toimipisteeseen taide- ja kulttuurikeskus Kalevan ... -
Brändin vahvistaminen visuaalisen identiteetin keinoin: Paikallisuuden ja trendikkyyden ristiriita Etelä-Pohjanmaalla
(2021)Opinnäytetyössä luotiin visuaalinen identiteetti vahvistamaan aloittelevan tapahtumatuotannon yrityksen brändiä. Opinnäytetyössä pohditiin paikallisuuden ja trendikkyyden ristiriitaa sekä niiden tuomia hyötyjä ja haittoja ... -
Disney-prinsessat esikuvina : Nuorten naisten kokemuksia prinsessakulttuurista
(2020)Media ja sen tuottamat sisällöt hallitsevat toimintaamme nykypäivänä. Median kautta saadaan helposti erilaisia ihailun kohteita ja toimintamalleja. The Walt Disney Company on suuri viihteentuottaja, joka on tuottanut paljon ... -
Intersportin Bränditutkimus
(2022)Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää kuluttajien mielikuvia Intersportin brändistä. Opinnäytetyön ensimmäisenä tavoitteena oli perehtyä brändiin. Toisena tavoitteena oli toteuttaa bränditutkimus Intersportin nykyisille ... -
Kuka sä oikeesti oot?
(I-Mediat Oy, 2019) -
Maahanmuuttajataustaisten lasten ja nuorten toimijuus koulussa osana kotoutumista
(2020)Suomessa maahanmuuttajataustaisten lasten ja nuorten määrä kasvaa jatkuvasti. Lasten ja nuorten monikulttuurisen identiteetin ja kotoutumisen tukemisessa ja edistämisessä koulu on avainasemassa. Tämän opinnäytetyön ... -
Nimettömyydestä tuli osa minäkuvaa netissä
(Kaleva Media, 2019) -
Sairastuneen minäkuvan tukeminen hoitotyön keinoin
(2023)Sairastuminen muuttaa yksilön luoman minäkuvan. Positiivisen mielenterveyden tukemisen avulla yksilö pystyy selviämään sairauden aiheuttamista muutoksista ja parantamaan kokonaisvaltaisesti hyvinvointiaan. Kun yksilö ... -
Sateenkaarinuorten tuen tarpeet Etelä-Pohjanmaalla
(2023)Opinnäytetyöni tavoitteena oli selvittää seksuaali- ja sukupuolivähemmistöihin kuuluvien 18–28-vuotiaiden tuen tarpeita ja selvittää sateenkaarinuorten toiveita palveluihin liittyen Etelä-Pohjanmaan alueella. Tarkoituksena ... -
Sukupuolittuneisuus ja yrittäjäidentiteetti naisyrittäjän näkökulmasta
(2023)Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää sukupuolittuneisuutta ja yrittäjäidentiteetin rakentumista naisyrittäjän näkökulmasta. Tutkimuksessa kartoitetaan sukupuolittuneisuuteen ja yrittäjäidentiteettiin vaikuttavia ... -
Tarinallisuus ja visuaalisuus osana brändiä: kulttuurikahvilan brändin rakennus
(2023)Brändin rakentaminen on ennen kaikkea halutun mielikuvan luomista. Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia, miten tätä mielikuvaa voidaan rakentaa ja miten tässä voidaan hyödyntää tarinallisuuden ja visuaalisuuden keinoja. ...Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad -
Uudistettu visuaalinen ilme kahvila-konditoria yritykselle
(2023)Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää miten luodaan kahvilamaailmaan sopiva visuaalinen ilme. Teoriaosuus pohjustaa visuaalisen identiteetin luomista nokialaiselle Kataja Kahvila-Konditorialle. Visuaalinen ilme sisältää ... -
Visuaalinen identiteetti ja graafinen ohjeisto Sytelä Productions Oy:lle
(2023)Visuaalinen identiteetti kertoo graafisesti yrityksen arvoista, sekä tarkoitusperistä. Visuaaliseen identiteettiin kuuluvat vähintään yrityksen tunnus, värit, sekä typografia. Sen johdonmukainen noudattaminen kaikessa ...Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad -
Visuaalisen identiteetin suunnittelu taidenäyttelylle
(2022)Työn tavoitteena oli tutkia, millaisia asioita täytyy ottaa huomioon väliaikaisen kuvataidenäyttelyn visuaalisen identiteetin suunnittelussa, sekä toteuttaa visuaalinen identiteetti Ennustus-nimiselle kuvataidenäyttelylle. ...