Haku
Viitteet 1-8 / 8
Työelämässä tapahtuvan oppimisen kehittäminen palvelumuotoilun avulla
(2019)
Laki ammatillisesta koulutuksesta tuli voimaan vuoden 2018 alusta, jolloin lait yhdistettiin uudeksi sekä nuoria että aikuisia koskevaksi lainsäädännöksi. Samalla myös työelämässä tapahtuvaa oppimista uudistettiin, missä ...
Asiakaskokemus teollisuuden huoltopalvelussa
(2019)
Tutkimus käsittelee teollisuuden huoltopalvelun asiakaskokemusta. Tutkimuksella ei ollut toimeksiantajaa, mutta haastattelututkimuksiin osallistuneet henkilöt ovat huoltopalveluita käyttävien ja toimittavien yritysten ...
Asiakaskokemuksen kehittäminen maatalouskaupassa
(2023)
Maatalousyritysten lukumäärä on vähentynyt 25 % viimeisen 11 vuoden aikana. Maatalouden rakennemuutos aiheuttaa omat haasteensa myös maatalouskaupan toimintaympäristölle. Aiemmin käytössä olleet toimintatavat eivät välttämättä ...
Verkkosivujen käytettävyyden merkitys yksityisen sosiaalialan palveluntuottajan liiketoiminnassa
(2021)
Opinnäytetyön toimeksiantajana oli yksityinen sosiaalialan yritys Humana, jonka palveluita ovat palvelut ikääntyville, lastensuojelun laitospalvelut, avopalvelut, vammaispalvelut sekä palvelut mielenterveys- ja ...
Digitaalisen asiakaskokemuksen kehittäminen verkkosivujen käytettävyyden näkökulmasta
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoitus oli tutkia toimeksiantajan yritys X:n potentiaalisten asiakkaiden näkemyksiä yrityksen verkkosivuista. Ensisijainen tavoite oli saada potentiaalisten asiakkaiden mielipiteitä toimeksiantajan ...
"Hei, mitä sulle kuuluu?" Etähoiva kotihoidon asiakkaan kokemana
(2022)
Ikääntyneen väestön määrä sekä palvelutarve tulee kasvamaan Suomessa lähitulevaisuudessa. Tämä tuo haasteita kotihoidon resurssoinnille niin taloudellisesti kuin riittävän sekä ammattitaitoisen henkilökunnan saamiseksi. ...
Vain arjen teoilla on lopulta merkitystä: henkilöstön toiminnan vaikutus asiakaskokemukseen
(2022)
Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää konkreettinen työkalu, jonka avulla organisaatio voi jalkauttaa asiakkuusstrategian henkilöstön keskuuteen ja parantaa näin asiakaskokemusta henkilöstön tekojen kautta. Tarkoituksena ...
Asiakaskokemuksen kehittäminen työvoimakoulutuksessa
(2023)
Opinnäytetyön idea syntyi siitä, että Etelä-Pohjanmaan Työ- ja elinkeinotoimistossa huomattiin, ettei työvoimakoulutuksia ollut aikaisemmin tutkittu asiakkaiden näkökulmasta. Työn tavoitteena oli selvittää asiakasnäkökulmasta, ...