Haku
Viitteet 1-10 / 1383
Musiikkifestivaalin VIP-palvelun kehittäminen
(Seinäjoen ammattikorkeakoulu, 2011)
Palveluja kehitetään usein miettimättä mitä kuluttaja todella tarvitsee ja palveluiden suunnittelu on usein enemmänkin epämuodollinen sarja tapahtumia kuin harkittu prosessi. Järjestelmällisellä kehitystyöllä ja palveluiden ...
Rekrytoivan henkilöstökonsultin vuosikello
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on tarkastella rekrytoivan henkilöstökonsultin vuodenaikaisia työtehtäviä vuosikellotyökalun avulla. Toimeksiantajayrityksenä on henkilöstöpalvelualalla toimiva Eezy Oyj. Lähtötilanne ennen ...
Yrityksen luottopolitiikan kehittäminen: Case Yhtiö T
(Seinäjoen ammattikorkeakoulu, 2011)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää Yhtiö T:n luottohallinnon toimintaa ohjeistavaa luottopolitiikkaa. Opinnäytetyön yksi alatavoitteista oli tuoda esille mahdolliset kehittämiskohteet ja esittää tulosten ...
Asiakkuuksien johtaminen ja asiakassuhdemarkkinointi Nettitarra.fi -yrityksessä
(Seinäjoen ammattikorkeakoulu, 2011)
Opinnäytetyössä käsitellään asiakkuuksien hallintaa ja yrityksen segmentointia. Työn tavoitteena oli laatia toimeksiantajayritykselle kehittämissuunnitelma muodostamalla selvät segmentit markkinointia varten. Työssä ...
Markkinointisuunnitelma: Fysioterapeutti Petri Huttu
(Seinäjoen ammattikorkeakoulu, 2011)
Opinnäytetyö on tehty toimeksiantona Fysioterapeutti Petri Hutulle, joka on mar-raskuussa 2010 perustettu monipuolinen fysioterapia-alan yritys. Opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää Fysioterapeutti Petri Hutun ...
Työturvallisuuden ja työtyytyväisyyden kehittäminen : Tutkimus henkilöstön näkemyksistä
(Seinäjoen ammattikorkeakoulu, 2012)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää työntekijöiden työtyytyväisyyttä, osaamista ja kehittämisalueita. Tutkimus tehtiin yhteistyössä jurvalaisen puuteollisuusyrityksen kanssa. Tutkimukseen vastanneet henkilöt olivat ...
Pienyrityksen vahinkovakuuttaminen : Keskeisiksi koetut riskit ja niiltä suojautuminen
(Seinäjoen ammattikorkeakoulu, 2011)
Vakuutusala on mielenkiintoinen ala, jossa tuotteita ja tietotaitoa kehitetään jatkuvasti. Vakuuttaminen on tärkeä osa yritysten jokapäiväistä toimintaa. Yleensä vakuutukset tulevat ajankohtaisiksi siinä vaiheessa, kun ...
Markkinointiviestinnän suunnitteluprosessi sisustusalan yritykselle
(Seinäjoen ammattikorkeakoulu, 2012)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tehdä kokonaisvaltainen markkinointiviestinnän suunnitelma eräälle eteläpohjalaiselle sisustusalan yritykselle. Tämä työ on toiminnallinen. Suunnitelman tavoitteena oli muistuttaa ...
CRM approach penetration in a service organization
(Seinäjoen ammattikorkeakoulu, 2012)
The purpose was to develop CRM (Customer Relationship Management) system user commitment and CRM results for a service organization. The CRM approach penetration was used as an indicator to measure and explain the success ...
Verkottuneen mikroyrityksen osaamisen kehittäminen
(Seinäjoen ammattikorkeakoulu, 2012)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli pyrkiä parantamaan verkostoituneen mikroyrityksen osaamisen kehittämistä. Toimeksiantajana työlle oli Länsi-Suomessa sijaitseva asiantuntijayritys. Yrityksessä oli toteutettu monia ...