Haku
Viitteet 1-10 / 181
Markkinointiviestinnän kehittäminen Valmakaupalle
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli markkinointiviestinnän kehittäminen Valmakaupalle, joka kuuluu osana Valio Oy:n osuuskuntien Valmakauppaketjuun. Valmakauppa myy pääasiallisesti elintarvikkeita sekä maataloustuotteita. ...
Esittelyvideo vapaaehtoistoiminnasta : Case: Etelä-Pohjanmaan Kennelliiton kaveri- ja lukukoirat
(2020)
Tämä opinnäytetyö sisältää videotuotannon ja kirjallisen osuuden. Videotuotannossa toteutettiin Etelä-Pohjanmaan Kennelliiton kaveri- ja lukukoirille esittelyvideot
heidän vapaatoiminnastaan. Esittelyvideoilla käy ilmi, ...
Perintätoimiston markkinointiviestintätutkimus
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää markkinointiviestinnän tehokkuutta perintätoimisto Perintäritari Oy:lle. Tavoitteena oli selvittää, mitkä yrityksen markkinointiviestintäkeinoista ovat olleet hyviä ja ...
Developing a Social Media Marketing Strategy for Company X : B2B company in corporation gifts and promotional products industry
(2020)
The aim of this thesis was to generate social media marketing strategy for Company X in order to help them increase brand awareness and gain new business opportunities.
The thesis can be divided into four different ...
Kokeileva kehittäminen markkinoinnin apuna
(2021)
Lauhanvuori-Hämeenkangas -alue on saanut virallisen Unesco Global Geopark -statuksen keväällä 2020. Alueen tunnettavuuden lisäämiseksi markkinointiin kaivattiin lisää käytännön-läheisiä oppeja suoraan yrittäjille. Opinnäytetyön ...
Vuokravälitysalan yrityksen markkinointiviestintäsuunnitelma
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää ja parantaa toimeksiantoyrityksen markkinointiviestintää. Ensimmäisenä tavoitteena opinnäytetyössä oli perehtyä markkinointiviestinnän suunnitteluprosessin eri vaiheisiin. Toisena ...
Brändin vahvistaminen visuaalisen identiteetin keinoin: Paikallisuuden ja trendikkyyden ristiriita Etelä-Pohjanmaalla
(2021)
Opinnäytetyössä luotiin visuaalinen identiteetti vahvistamaan aloittelevan tapahtumatuotannon yrityksen brändiä. Opinnäytetyössä pohditiin paikallisuuden ja trendikkyyden ristiriitaa sekä niiden tuomia hyötyjä ja haittoja ...
Tamifix Oy:n markkinointiviestinnän kehittäminen
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää Tamifix Oy:n markkinointiviestintää. Opinnäytetyön ensimmäisenä tavoitteena oli perehtyä markkinointiviestinnän suunnitteluprosessin vaiheisiin. Opinnäytetyön toisena tavoitteena ...
Kansainvälistymissuunnitelma pk-yritykselle: case Matrocks Oy
(2020)
Tämän liiketoiminnan kehittämiseen keskittyvän opinnäytetyön tarkoituksena on perehtyä kansainvälistymissuunnitelman laatimisprosessiin matkailualalla toimivalle pk-yritykselle sekä luoda toimeksiantajayritykselle heidän ...
Markkinointiautomaation käyttö yrityksissä Etelä-Pohjanmaalla
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää markkinoinnin automaation käytön yleisyyttä Etelä-Pohjanmaan alueella toimivissa yrityksissä, yrityksien kiinnostusta, valmiuksia ja käytön esteitä sekä ongelmakohtia ...