Haku
Viitteet 1-10 / 111
Taiteilijaseuran visuaalisen ilmeen päivitys Case: Seinäjoen taiteilijaseura 2020-luvulle päivitetyn visuaalisen identiteetin avulla
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda Seinäjoen taiteilijaseuralle päivitetty visuaalinen identiteetti. Visuaalinen ilme käsittää seuran logon, brändivärit ja typografian. Päivitetyllä visuaalisella ilmeellä yhdistys ...
Markkinointisuunnitelma Teuvan kunnan kirjastolle
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda Teuvan kunnan kirjastolle markkinointisuunnitelma, jolla voitaisiin tehostaa kirjaston ja sen palveluiden markkinointia, sillä kirjastolla ei ole entuudestaan omaa markkinointi ...
Äänibrändäyssuunnitelman tekeminen: case Rok O Rok
(2020)
Tämä opinnäytetyö käsittelee äänibrändäystä, eli miten ääntä voidaan hyödyntää brändin vahvistamiseen. Äänibrändäyksessä äänielementtejä käytetään asiakkaan ja brändin kohtaamispisteissä, ja niillä viestitään esimerkiksi ...
Sosiaalisen median suunnitelma POP Pankki Seinäjoelle
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda toimeksiantajalle POP Pankki Seinäjoelle sosiaalisen median suunnitelma. Tavoitteena oli kehittää ja edistää toimeksiantajan sosiaalisen median käyttöä ja pitää toiminta aktiivisena. ...
Tuottajan rooli markkinointivideon tuotannossa : Tuottajan työtehtävistä sekä velvollisuuksista: Case Olvi Oyj
(2019)
Tämän opinnäytetyön aiheena on tuottajan rooli markkinointivideotuotannossa ja se koostuu kahdesta osasta. Produktio-osana toimii markkinointivideo ja toisena osana on kirjallinen osuus. Mediatyö toteutettiin yhteistyössä ...
Liikkuvan kuvan merkitys markkinoinnissa
(2020)
Markkinoinnin siirtyessä digitaalisille alustoille myös markkinoinnin tavat ja välineet kokevat muutoksia. Tämän opinnäytetyön pääteemana on liikkuvan kuvan merkitys ja sen hyödyntäminen organisaation markkinointikanavissa. ...
Digiopastukset Kurikan kirjastoissa: Käyttäjien kokemuksia sekä tarpeita digitaali-sista opastuksista
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää käyttäjien tietoisuutta Kurikan alueen kirjastojen tarjoamista digiopastuksista ja sitä miten käyttäjät kokevat nykyiset kirjastojen tarjoamat digiopastukset. Lisäksi kartoitettiin ...
Sosiaalinen media markkinoinnin kanavana maatilayrityksissä
(2021)
Maatilayritykset ovat osa sosiaalista mediaa. Maatalousyrittäjät tuottavat tuotteita tuotantosuuntansa mukaan. Tuotantosopimuksessa tuotteiden hinta on ennalta sovittu, jolloin jatkojalostaja hoitaa markkinoinnin ja myynnin ...
Seinäjoen Minimanin 20-35 -vuotiaille asiakkaille kohdistetettavan markkinointiviestinnän kehittäminen
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda markkinointiviestintäsuunnitelma Seinäjoen Minimanin markkinointiviestinnän kehittämiseksi 20–35-vuotiaille asiakkaille. Markkinointiviestintäsuunnitelman oli tarkoitus toimia yrityksen ...
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma : Case: Duo Kiia & Jone
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tuottaa helposti toteutettava sosiaalisen median markkinointisuunnitelma toimeksiantona Duo Kiia & Jonelle, jotka soittavat akustista musiikkia erilaisissa tilaisuuksissa ja baareissa ...