Haku
Viitteet 1-6 / 6
Yrittäjän etiikka liiketoiminnan arvopohjana
(Seinäjoen ammattikorkeakoulu, 2018)
Strateginen johtaminen yritysostoissaStrategic management in acquisitions
(Seinäjoen ammattikorkeakoulu, 2015)
Tämän tutkimuksen on tavoitteena selvittää strategisen johtamisen roolia liiketoimintaostoissa ja liiketoiminnan uudistamisessa. Käytännön tavoitteena on esittää kehittämisehdotuksia sekä toimintamalleja omistajanvaihdosten ...
Kuntien elinkeinotoimien tulevaisuuden näkymät Etelä-PohjanmaallaFuture outlook of the municipal business development activities in Seinäjoki Region
(Seinäjoen ammattikorkeakoulu, 2016)
Tutkimuksen päätavoitteena on tuottaa kuntien ja niiden keskeisten sidosryhmien näkemyksiä kuntien elinkeinotoimien tulevaisuudesta sekä toimenpide-ehdotuksia kunnallisten elinkeinotoimien kehittämiseen. Tutkimus toteutettiin ...
Yrittäjyys 2.0 – menestyksen avaimiaEntrepreneurship 2.0 - The Keys to Success
(Seinäjoen ammattikorkeakoulu, 2013)
Raportin tavoitteena on hahmottaa eri näkökulmista mikä yrittäjyydessä muuttuu ja mikä siinä on pysyvää. Näkökulmat menestyksen avaimiksi ovat syntyneet eri osaamis- ja kokemustaustaisten tutkijoiden ja yritystoiminnan ...
Omistajanvaihdos osana liiketoiminnan kehittämistä ja kasvua – tulokset, johtopäätökset ja toimenpide-ehdotuksetBusiness transfer in business development and growth – results, conclusions and proposals for measures
(Seinäjoen ammattikorkeakoulu, 2013)
Omistajanvaihdos osana liiketoiminnan kehittämistä ja kasvua -hankkeen taustalla on ollut tarve saada omistajanvaihdoksista ja yrityskaupoista luonnollinen osa yritysten liiketoimintojen kehittämistä ja yritysten kasvuprosessia ...
Ostokohteen liiketoiminnan haltuunotto ja integrointi : Yrityksen uudistuminen yrityskaupassaBusiness takeover and integration : Firm renewal in acquisition
(Seinäjoen ammattikorkeakoulu, 2015)
Tutkimuksen päätavoitteena on tutkia ostokohteen haltuunottoa ja integrointia ostajayritykseen ostajayrittäjän ja ostajayrityksen näkökulmasta. Tutkimuksen kohteina ovat ostajayrityksen ja ostokohteen muodostaman kokonaisuuden ...