Haku
Viitteet 1-10 / 13
Äänibrändäyssuunnitelman tekeminen: case Rok O Rok
(2020)
Tämä opinnäytetyö käsittelee äänibrändäystä, eli miten ääntä voidaan hyödyntää brändin vahvistamiseen. Äänibrändäyksessä äänielementtejä käytetään asiakkaan ja brändin kohtaamispisteissä, ja niillä viestitään esimerkiksi ...
Tuottajan rooli markkinointivideon tuotannossa : Tuottajan työtehtävistä sekä velvollisuuksista: Case Olvi Oyj
(2019)
Tämän opinnäytetyön aiheena on tuottajan rooli markkinointivideotuotannossa ja se koostuu kahdesta osasta. Produktio-osana toimii markkinointivideo ja toisena osana on kirjallinen osuus. Mediatyö toteutettiin yhteistyössä ...
Osallistujamäärän, tunnettavuuden ja sitovuuden kasvattaminen sosiaalisen median kampanjan avulla – Case Pohjanmaan Maanpuolustuspiiri
(2021)
Kampanjointi on yritysviestintää. Sillä pyritään saamaan aikaan sille erikseen asetettuja tavotteita. Kampanjat suunnitellaan kohderyhmän, tavoitteiden ja käytettävissä olevan budjetin mukaan. Tämän produktiomuotoisen ...
Visuaalinen ilme ja markkinointi tapahtumassa: Case Työväen Musiikkitapahtuma
(2021)
Tämä opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona Työväen Musiikkitapahtumalle. Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää Työväen Musiikkitapahtuman asiakkaiden mielipide tapahtuman visuaalisesta ilmeestä ja markkinoinnista. ...
Sisältösuunnittelu markkinoinnin ja viestinnän keinoin: case Etelä-Pohjanmaan korkeakouluyhdistys
(2022)
Opinnäytetyö esittelee menetelmiä brändin kehittämiselle sisältösuunnittelun ja sisältömarkkinoinnin keinoin sekä esittelee erilaisia keinoja sisältömarkkinoinnin ja viestinnän strategiselle suunnittelulle. Työ perustelee ...
Designsunnuntai – muotoilun ja taiteen myyntitapahtuman markkinointiviestinnän kehittäminen
(2022)
Opinnäytetyön tavoitteena on teorian, tutkimusosuuden sekä kehittämistyön avulla tehostaa Designsunnuntai – muotoilun ja taiteen myyntitapahtuman markkinointiviestintää. Lisäksi toteuttaa tapahtumalle työn avulla ...
Etelä-Pohjanmaan TE-toimiston TE-liven tunnettuuden kehittäminen
(2023)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia, miten tunnettu TE-live-palvelu on Etelä-Pohjanmaalla. Tavoitteena oli saada tietoa Etelä-Pohjanmaan TE-liven tunnettuuden tämänhetkisestä tilasta sekä yritys- ja organisaatioasiakkaiden ...
Visuaalinen ilme ja graafinen ohjeisto: Luomukarjatila Anne ja Pojat
(2023)
Tässä opinnäytetyössä käsitellään uuden visuaalisen ilmeen suunnittelua yritykselle Luomukarjatila Anne ja Pojat.
Teoriaosuudessa perehdytään brändiin, visuaalisen ilmeen merkitykseen brändäyksessä ja visuaalisen ilmeen ...
Brändiuudistus yritykselle Kokkolan Öljytukku oy
(2023)
Opinnäytetyö käsittelee brändiuudistusta Kokkolan Öljytukku oy:lle. Brändiuudistus oli yritykselle tarpeellinen, koska yrityksen aiempi brändi ja ulkoasu ei ollut tarpeeksi ajankohtainen. Brändiuudistukseen kuuluu myös ...
Etelä-Pohjanmaan musiikkiopiston markkinoinnin kehittäminen
(2023)
Tämä opinnäytetyö on kehittämistyö, jonka kehittämiskohteena oli Etelä-Pohjanmaan musiikkiopiston markkinointi. Menetelmänä tässä työssä käytettiin markkinointisuunnitelmaa. Tiedonkeruumenetelmänä tässä työssä käytettiin ...