Haku
Viitteet 1-4 / 4
Brändi videolla : Brändivideon ominaisuudet ja tuotannon vaiheet
(2019)
Tämä opinnäytetyö koostuu videotuotannosta ja kirjallisesta osuudesta. Videotuotantona toteutettiin brändivideo, jonka toimeksiantajana toimi RIVA Clothing Oy. Videotuotannon tavoitteena oli tuottaa yritykselle video, joka ...
Matkalla yhdeksi Suomen tunnetuimmista kesäteattereista - Törnävän kesäteatterin asiakasarvot ja palvelumalli
(2019)
Seinäjoen kaupunginteatteri toteuttaa ensimmäisen oman kesäteatterituotantonsa
Törnävän kesäteatterissa kesällä 2019. Tämän opinnäytetyön tarkoitus on toimia tukena pitkän aikavälin strategisessa suunnittelussa ja luoda ...
Lastentapahtuman visuaalinen ilme
(2021)
Opinnäytetyön tarkoitus oli luoda Mukula-lastentapahtumalle nykyaikainen ja erottuva visuaalinen ilme. Mukula-tapahtumaa on järjestetty Jalasjärvellä 80- ja 90-luvuilla ja kaksi kertaa 2000-luvulla. Kesällä 2021 tapahtuma ...
Visuaalinen ilme ja markkinointi tapahtumassa: Case Työväen Musiikkitapahtuma
(2021)
Tämä opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona Työväen Musiikkitapahtumalle. Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää Työväen Musiikkitapahtuman asiakkaiden mielipide tapahtuman visuaalisesta ilmeestä ja markkinoinnista. ...