Haku
Viitteet 1-10 / 14
Äänibrändäyssuunnitelman tekeminen: case Rok O Rok
(2020)
Tämä opinnäytetyö käsittelee äänibrändäystä, eli miten ääntä voidaan hyödyntää brändin vahvistamiseen. Äänibrändäyksessä äänielementtejä käytetään asiakkaan ja brändin kohtaamispisteissä, ja niillä viestitään esimerkiksi ...
Musiikki Euran kunnan kulttuurikasvatussuunnitelmassa
(2019)
Opinnäytetyössä perehdytään Euran kunnan kulttuurikasvatussuunnitelmaan ja prosessiin, jonka myötä musiikin tarjontaa ja toimijoita saadaan osaksi Euran kulttuurikasvatussuunnitelmaa. Työn tilaajana on Euran kunta. Työn ...
Suuntana musiikki: Motivaation merkitys musiikkiharrastuksessa
(2021)
Opinnäytetyössä käsitellään musiikkiharrastuksen aloittamista ja siihen vaikuttavia tekijöitä. Tavoitteena oli ymmärtää, miksi lapsi aloittaa musiikkiharrastuksen ja mitkä seikat vaikuttavat siihen. Tutkimuksen viitekehyksenä ...
Itsenäisen artistin musiikin jakelu ja markkinointi internetissä
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on kartoittaa itsenäisen artistin mahdollisuudet levittää musiikkiaan ja kasvattaa kuuntelijakuntaansa maailmanlaajuisesti uuden musiikkijulkaisun yhteydessä.
Aihe on ajankohtainen, ...
Suomalaisen musiikin vientimarkkina
(2023)
Tämä opinnäytetyö käsittelee musiikkiteollisuutta keskittyen erityisesti suomalaisen musiikin vientiin Aasiaan. Musiikkiteollisuuden kehitystä tarkastellaan erityisesti siirtymisenä fyysisistä formaateista (kasetit, LP-levyt) ...
Musiikkivideon editointi elokuvallista tarinankerrontaa ja visuaalisia keinoja hyödyntäen
(2021)
Opinnäytetyöni tavoitteena oli editoida Unta-taitelijalle musiikkivideo, joka tukee hänen taiteellista ja esteettistä maailmaa sekä kappaleen Lyödä ei saa, mutta tappaa voi sanomaa ja sen musiikillisia elementtejä. ...
3D-elementtien hyödyntäminen musiikkijulkaisujen kansitaiteessa
(2022)
Opinnäytetyöni käsittelee musiikkijulkaisuissa käytettävää kansitaidetta, sen historiaa sekä 3D-elementtien suhdetta kansitaiteeseen. Selvitin työssäni, milloin nykyaikainen kansitaide sai alkunsa, koska 3D-elementit ...
Sosiaalinen media artistibrändin markkinoinnissa
(2021)
Työn tavoitteena oli selvittää, miten digitalisoituminen ja sosiaalinen media on muuttanut musiikin myyntiä ja mitä mahdollisuuksia sosiaalinen media on tuonut artistin markkinointikanavana.Opinnäytetyö sisältää teoriaosuuden ...
Manageroinnin kehittäminen yhtyeelle
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on kehittää itsenäisen artistin managerointitaitoja sekä tutkia monipuolisesti, että mitä managerointi voi mahdollistaa yhtyeelle.
Esittelen työssä ensin musiikkituotannon ja bisneksen ...
Kohti itseni johtamista
(2023)
Päiväkirjamuotoinen opinnäytetyö, joka kuvaa neljän kuukauden ajalta itsenäisen yrittäjän tapahtumia. Itsenäinen yrittäjä tasapainoilee suuren työmäärän ja jaksamisen kanssa, lopputuloksena ihmisen psykofyysisen kokonaisuuden ...