Haku
Viitteet 1-3 / 3
Pakopelit ja pelillistäminen aktivoimisen välineenä: Case Sedu
(2019)
Tutkimus käsitteli pakopelien ja pelillistämisen mahdollisuuksia aktivoivan, ryhmäyttävän ja osallistavan toiminnan lisäämiseksi organisaatioissa sekä tuotteistamisen näkökulmasta pakopeliyrityksessä. Tutkimus tarjosi ...
Yritysten osallistaminen tapahtumien järjestämiseen kokeilukulttuurin avulla: Case KYLÄ Group
(2019)
Tämä opinnäytetyö käsittelee yritysten osallistamista tapahtumien järjestämiseen kokeilukulttuurin avulla. Kokeilukulttuuri on uudenlainen strategisen kehittämisen tapa, jossa suunnittelun apuna käytetään nopeita ja joustavia ...
Yläkoululaisten osallistaminen taideharrastustoimintaan
(2019)
Opinnäytetyö käsittelee kulttuuritoimijoiden haasteita tavoittaa yläkouluikäisiä nuoria toiminnallaan. Kehittämistyön toimeksiantaja on Hämeenlinnan kaupungin Lasten ja nuorten kulttuurikeskus ARX. Työ kohdistuu ...