Haku
Viitteet 1-10 / 18
Kokeileva kehittäminen markkinoinnin apuna
(2021)
Lauhanvuori-Hämeenkangas -alue on saanut virallisen Unesco Global Geopark -statuksen keväällä 2020. Alueen tunnettavuuden lisäämiseksi markkinointiin kaivattiin lisää käytännön-läheisiä oppeja suoraan yrittäjille. Opinnäytetyön ...
Harrastuksesta ammatiksi – Vaikuttajamarkkinointi Instagramissa : Sisältöstrategia hyvinvointitilille
(2020)
Tämän työn tarkoituksena oli luoda sisältöstrategia Instagram sovellukseen vaikuttajatilille @johannavistbacka. Sisältöstrategia on asiakaslähtöinen pitkäaikaissisältösuunnitelma. Tutkimusongelmana toimi vaikuttajatilin ...
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma : Case: Duo Kiia & Jone
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tuottaa helposti toteutettava sosiaalisen median markkinointisuunnitelma toimeksiantona Duo Kiia & Jonelle, jotka soittavat akustista musiikkia erilaisissa tilaisuuksissa ja baareissa ...
Osallistujamäärän, tunnettavuuden ja sitovuuden kasvattaminen sosiaalisen median kampanjan avulla – Case Pohjanmaan Maanpuolustuspiiri
(2021)
Kampanjointi on yritysviestintää. Sillä pyritään saamaan aikaan sille erikseen asetettuja tavotteita. Kampanjat suunnitellaan kohderyhmän, tavoitteiden ja käytettävissä olevan budjetin mukaan. Tämän produktiomuotoisen ...
Kävijöiden houkutteleminen sosiaalisen median avulla tapahtumassa Yrittäjät Areenalla
(2019)
Tämä työ kuvaa Alavuden kaupungin Yrittäjät Areenalla -tapahtuman näkyvyyden edistämistä ja kävijöiden houkuttelemista sosiaalisen median avulla. Sosiaalista mediaa rikastetaan niin, että se näkyy laajalti ja houkuttelee ...
Podcastin ansaintalogiikan jäljillä
(2020)
Podcast on audiomedian muoto, joka on kasvattanut suosiota 2010-luvun loppupuolella. Ne alkoivat yleistymään Suomessa vuosina 2018–2019 ja niitä tuottavat niin mediayritykset, yritykset, yhdistykset kuin yksityishenkilöt. ...
Asiantuntijana sosiaalisessa mediassa: Sosiaalisen median henkilöbrändiopas kiinteistönvälittäjille
(2022)
Jokaisella on vaikutus omaan henkilöbrändiin ja siihen, miten sitä voi hyödyntää oman työn tukena. Henkilöbrändin merkitys korostuu erityisesti aloilla, joissa erottumisesta on etua. Omia vahvuuksia sekä persoonaa voi tuoda ...
Tapahtuman markkinointi Instagramissa: Hoodfest
(2022)
Tämän työn tarkoituksena oli tarkastella tapahtuman markkinointia Instagramissa. Työssä tutkittiin, millaisin keinoin näkyvyyttä Instagramissa voi kasvattaa ja tarkasteltiin, mikä tapahtuman markkinoinnissa oli onnistunutta ...
Kotiseutumuseon näkyvyyden kehittäminen sosiaalisen median avulla.
(2022)
Tulevaisuuden museoiden toivotaan toimivan yhdessä ihmisten ja erilaisten yhteisöjen kanssa. Digitaalisen kehityksen myötä museoiden kulttuuriperinnön vaalimiseen ja välittämiseen yleisölle on tullut tarjolle uusia välineitä, ...
Somesta teatterikatsomoon: sosiaalisen median markkinointisuunnitelman laatiminen
(2022)
Opinnäytetyön toimeksiantaja on Heinolan kaupungin kulttuuripalvelut, jotka tuottavat osana kaupungin muuta kulttuuritoimintaa myös Heinolan kesäteatteria.
Työn tarkoituksena oli selvittää kuinka olisi mahdollista ...