Haku
Viitteet 1-10 / 113
Markkinointiviestinnän kehittäminen Valmakaupalle
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli markkinointiviestinnän kehittäminen Valmakaupalle, joka kuuluu osana Valio Oy:n osuuskuntien Valmakauppaketjuun. Valmakauppa myy pääasiallisesti elintarvikkeita sekä maataloustuotteita. ...
Tunneäly ja johtaminen: Kuvaileva kirjallisuuskatsaus tunneälykkään johtamisen tutkimuksen nykytilaan
(2019)
Yritysten välisessä kilpailussa avainasemassa on usein oikeanlainen johtaminen. Hyvän johtajan ominaisuuksia on pyritty selvittämään monin keinoin, kuten esimerkiksi hänen piirteidensä tai taitojensa kautta. Esimiehen ...
Ohjauksen ja viestinnän kehittäminen silta-opinnoissa: markkinointiviestinnän näkökulmasta
(2019)
Hallituksen kärkihankkeita Osaamisen ja koulutuksen painopistealueella ovat toisen asteen koulutuksen reformi (kärkihanke 2) ja työelämään siirtymisen nopeuttaminen (kärkihanke 3). Molempien kärkihankkeiden tavoitteena on, ...
Asiakastyytyväisyystutkimus Pole and Powerille
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoitus oli tutkia Pole and Power -tankotanssistudion asiakkaiden tyytyväisyyttä sen toimintaan sekä selvittää mahdollisia kehittämisen kohteita. Ensimmäisenä tavoitteena oli perehtyä asiakaskokemukseen ...
Sosiaalisen median suunnitelma MLL Seinäjoen paikallisyhdistykselle
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda Mannerheimin Lastensuojeluliiton Seinäjoen paikallisyhdistykselle sosiaalisen median suunnitelma. Opinnäytetyön ensimmäisenä tavoitteena oli perehtyä sosiaaliseen mediaan ja niihin ...
Nuorten asenteet omaan talouteen
(2019)
Nuorille omasta taloudesta huolehtiminen tulee ajankohtaiseksi viimeistään silloin, kun muutetaan pois kotoa. Tieto taloudenhoitoon liittyvistä asioista jo ennen omilleen muuttamista olisi tärkeää, jotta nuori pystyisi ...
Kokonaisvaltainen hyvinvointi: Mikroyrittäjän hyvinvointiin vaikuttavat tekijät
(2019)
Työn tekeminen on muuttunut. Aiemmin työ oli fyysistä, mutta nykyään työ tehdään suurimmaksi osaksi ajattelutyönä. Digitaalisuus, liikkuva työ, kansainvälistyminen sekä muuttuva maailma kasvattaa yrittäjän hyvinvoinnin ...
Asiakastutkimus S-market Lehtisen asiakkaille
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia asiakkaiden kokemuksia S-market Lehtisen myymäläympäristöstä ja asiakaspalvelusta. Opinnäytetyön ensimmäisenä tavoitteena oli perehtyä päivittäistavarakaupan kilpailukeinoihin. Toisena ...
Automuseon työntekijöiden ja työyhteisön hyvinvointi
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia automuseo X:n työhyvinvointia yksilö- ja yhteisötasolla keväällä 2019. Tämän lisäksi tavoitteena oli tarjota toimeksiantajalle kehitysehdotuksia tutkimustulosten pohjalta, joilla ...
Balanced scorecardin hyödyntäminen ja verkoston suorituskykymittaus VERTTI-hankkeen yrityksissä
(2019)
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin balanced scorecardin käyttöä sekä verkoston suorituskyvyn mittausta pienissä ja keskisuurissa yrityksissä. Balanced scorecard on yritysjohdon strategisen johtamisen työkalu, jonka avulla ...