Haku
Viitteet 1-6 / 6
Asiakastyytyväisyyskysely Kankaanpään maaseututoimen yhteistoiminta-alueelle
(2020)
Tämä opinnäytetyö toteutettiin asiakastyytyväisyyskyselynä. Toimeksiantajana oli Kankaanpään kaupunki. Opinnäytetyön tarkoituksena oli tuottaa asiakastyytyväisyyskysely. Tutkimuksen tavoitteena oli tuottaa tietoa Kankaanpään ...
Maatalousyrityksen riskienhallinta
(2021)
Maatalouden toimintaympäristö muuttuu jatkuvasti ja maatalousyrityksen riskienhallinnan tärkeys nousee yhä enemmän esille. Toimintaympäristön aiheuttamat ulkoiset riskit sekä maatalousyrityksen sisäiset riskit säätelevät ...
Alajärven Hankkijan asiakastyytyväisyys
(2021)
Asiakkaiden tyytyväisyys on tärkeä osa yrityksen toiminnan edellytystä, joten asiakastyytyväisyyteen ja palvelun laatuun tulee kiinnittää huomiota. Asiakastyytyväisyyteen vaikuttavia osa-alueita ovat tehokkuus, helppous ...
Asiakaskokemuksen kehittäminen maatalouskaupassa
(2023)
Maatalousyritysten lukumäärä on vähentynyt 25 % viimeisen 11 vuoden aikana. Maatalouden rakennemuutos aiheuttaa omat haasteensa myös maatalouskaupan toimintaympäristölle. Aiemmin käytössä olleet toimintatavat eivät välttämättä ...
Viljelijöiden suhtautuminen maaseutuviranomaisiin: tarkastelua kuntaviranomaisten työstä
(2022)
Tässä opinnäytetyössä selvitettiin mahdollisimman laajalta alueelta Suomesta viljelijöiden suhtautumista maaseutuviranomaisiin. Opinnäytetyön tavoitteena oli kartoittaa maaseututoimistojen asiakkaiden näkemystä siitä, mitä ...
Sastamalan yhteistoiminta-alueen maaseutuhallinnon asiakaspalvelun kehittäminen
(2022)
Sastamalan yhteistoiminta-alueen maaseutuhallinnossa on viime vuosina tapahtunut paljon henkilöstömuutoksia eläköitymisien vuoksi. Maaseututoimistossa haluttiin selvittää viljelijöiden tyytyväisyyttä asiakaspalveluun kyselyn ...