Haku
Viitteet 1-6 / 6
Ravintolan asiakastyytyväisyyden kartoittaminen ja toiminnan kehittäminen : Case: Kotipizza & Rolls Laihia
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kartoittaa Kotipizza & Rolls Laihian nykyistä asiakastyytyväisyyttä. Työn tarkoituksena oli luoda saatujen vastausten pohjalta ravintolan toiminnan kehittämissuunnitelma, jonka avulla ...
Juustoportti Kärsämäen asiakastyytyväisyys
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää Kärsämäen Juustoportin asiakkaiden tyytyväisyyttä kahvila-ravintolan palveluihin. Tavoitteena oli selvittää asiakaskunnan mielipiteitä sekä palveluista että ruuasta. Tutkimus ...
Asiakastyytyväisyystutkimus ja ravintolatoiminnan kehittäminen Pohjanmaan Best-Food Oy:ssä
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia asiakastyytyväisyyttä Pohjanmaan Best-Food Oy:n henkilöstöravintola- ja pitopalveluasiakkaiden keskuudessa ja laa-tia tehdyn tutkimuksen pohjalta konkreettisia kehittämisideoita ...
Kahvilan asiakaskokemus ja -uskollisuus
(2019)
Asiakaskokemus kuvastaa asiakkaan odotusten täyttymistä ja jopa ylittymistä. Tyytyväinen asiakas suosittelee helpommin ostamaansa tuotetta tai palvelua ja ostaa todennäköisemmin samaa tuotetta tai palvelua uudestaan. ...
Asiakastyytyväisyys ja toiminnan kehittäminen henkilöstöruokailussa: Etelä-Pohjanmaan sairaanhoitopiirin henkilöstöravintola Pihlaja
(2022)
Tutkimuksen tavoitteena oli asiakastyytyväisyyden kehittäminen henkilöstöravintola Pihlajan asiakkaille. Tavoitteena oli analysoida ja verrata vuosien 2013, 2018 ja 2021 asiakastyytyväisyyskyselyitä. Näiden pohjalta ...
SEO Koskenkorvan lounaan kehittäminen
(2023)
Asiakastyytyväisyys kuvastaa asiakkaiden odotusten täyttymistä, jonka avulla pystytään mittaamaan myös mahdollisia ongelmakohtia. Asiakastyytyväisyyttä selvitetään usein jonkinlaisen kyselyn pohjalta. Hyvillä asiakaskokemuksilla ...